پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۶۹۰
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - منطقه ساری گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با تصمیم ستاد مبارزه با این بیماری در استان، پارک‌های جنگلی و تفرجگاه‌های این منطقه به روی مردم و مسافران بسته شد.
شعار سال: تعطیلی پارک‌های جنگلی مازندران به دلیل کرونا تمامی پارک‌های جنگلی استان مازندران به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همچنان بسته است.

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - منطقه ساری گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با تصمیم ستاد مبارزه با این بیماری در استان، پارک‌های جنگلی و تفرجگاه‌های این منطقه به روی مردم و مسافران بسته شد.

سیدمحسن موسوی تاکامی افزود: هنوز تصمیمی برای بازگشایی پارک‌های جنگلی گرفته نشده و به ما ابلاغ نشده است.

وی با اشاره به وجود ۲۰ پارک جنگلی و تفرجگاه فعال در منطقه ساری افزود: بزرگترین پارک جنگلی این حوزه، پارک جنگلی نور است که به عنوان بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه محسوب می‌شود.

پارک‌های جنگلی منطقه نوشهر همچنان بسته

رئیس اداره جنگل‌کاری و پارک‌های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - منطقه نوشهر هم گفت: پارک‌های جنگلی و تفرجگاه‌های این منطقه هم، همچنان بسته است.

سیدرضا موسوی افزود: بر اساس پروتکل ستاد مبارزه با کرونا و برای جلوگیری از شیوع این ویروس، پارک‌های جنگلی این حوزه بسته است و هنوز بازگشایی نشده است.

وی تصریح کرد: هر موقع دستور بازگشایی پارک‌های جنگلی صادر شود ما هم اجرا می‌کنیم.

وجود ۱۳۸ پارک جنگلی در شمال کشور

مدیر کل دفتر جنگل‌کاری، پارک‌ها و ذخیره‌گاه‌های جنگلی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: بر اساس تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا و برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، درب تمام پارک‌های جنگلی به روی مردم بسته شد.

خلعتبری افزود: در سه استان شمالی کشور شامل مازندران، گیلان و گلستان ۱۳۸ پارک جنگلی و تفرجگاه داریم که مساحت آن‌ها ۴۵هزار و ۸۷۷ هکتار است.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در کشور، از ورود افراد به کلیه پارک‌های جنگلی جلوگیری می‌شود به طوری که اکنون اغلب پارک‌های کشور با وجود اینکه مدیریت آن‌ها به بخش خصوصی سپرده شده، تعطیل هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۳ خرداد ۱۳۹۹، کد خبر:729994، www.asriran.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین