پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۷۷۷۶۴
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
واردات فلزات گران‌بها اعم از طلا، نقره و پلاتین به صورت خام و طبق ضوابط بانک مرکزی از تمام حقوق، عوارض قانونی و مالیات بر ارزش افزوده تا پایان سال ۹۹ معاف شد.
شعار سال : در پنجاهمین جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی عصر شنبه به ریاست حسن روحانی و با حضور سران قوای مقننه و قضاییه و دیگر اعضا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آخرین حضور خود به عنوان ریاست قوه مقننه در شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی گزارشی درباره ضرورت جذب و استفاده از ظرفیت سرمایه انسانی و مالی ایرانیان خارج از کشور برای تحقق جهش تولید ارائه کرد و مقرر شد پیشنهادهای لازم در جلسات آینده این شورا مطرح و درباره آن تصمیم گیری شود.

در این جلسه همچنین پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی برای ارائه مشوق‌های مالیاتی به شرکت‌هایی که در سال ۹۹ درخواست پذیرش در بورس ارائه کنند و از شرایط لازم برخوردار باشند، مطرح شد و مورد تأیید اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه درباره استفاده از اسناد الکترونیکی و داده پیام در خصوص فروش و تحویل دارو که در ماده شش قانون توسعه تجارت الکترونیک موضوع استثنا قرار گرفته بود، تبادل نظر شد و شورای‌عالی با پیشنهاد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در مورد تعمیم قواعد و روش‌های تجارت الکترونیکی در خصوص فروش و تحویل دارو موافقت کرد.

در ادامه این جلسه پیشنهاد بانک مرکزی در خصوص واردات نقره و پلاتین بررسی و تصویب شد که بر اساس این مصوبه واردات فلزات گران بها اعم از طلا، نقره و پلاتین به صورت خام و طبق ضوابط بانک مرکزی از تمامی حقوق، عوارض قانونی و مالیات بر ارزش افزوده تا پایان سال ۹۹ معاف خواهد بود.
 
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش صنعت معدن تجارت، کد خبر: 100572، تاریخ انتشار: 4 خردادماه 1399، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین