پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۳۵۸
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۵
مدیرکل دفتر حیات وحش و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به خبر انتقال پرندگان شکاری پارک پردیسان به قوشبازان واکنش نشان داد.
شعار سال: شهاب الدین منتظمی مدیرکل دفتر حیات وحش و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به خبر‌هایی منتشر شده مبنی بر انتقال پرندگان شکاری پارک پردیسان به قوشبازان و مراکز غیر استاندارد اظهار کرد: خبر انتقال پرندگان شکاری پارک پردیسان به قوشبازان صحت ندارد و چنین عملی امکان پذیر نخواهد بود.
او در ادامه بیان کرد: حیوانات موجود در پارک پردیسان به مراکزی داده می‌شود که ادارات حفاظت محیط زیست از آن مرکز بازدید و آن را تایید کنند، به غیر از این تحویل گونه به هیچ وجه انجام نمی‌شود.
مدیرکل دفتر حیات وحش و تنوع زیستی سازمان محیط زیست گفت: مراکز و باغ وحش‌هایی که برای تحویل گونه به اداره محیط زیست استان درخواست می‌دهند، اگر درخواستشان تایید شود گونه حیوانی به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.
منتظمی با تاکید بر اینکه تمامی متقاضیان ابتدا برای تحویل گونه باید به اداره کل محیط زیست مراجعه کنند، تصریح کرد: بخش زیادی از گونه‌های موجود در پارک پردیسان رهاسازی شده و اخیرا پرنده‌های شکاری‌ای که قابلیت رهاسازی نداشتند به ۴ مرکز مورد تایید تحویل داده شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، کد خبر:۷۳۶۹۱۸۹، تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین