پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۸۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
نماینده نجف‌آباد در مجلس گفت: از منبع موثق شنیدیم رئیس دفتر رئیس‌جمهور، سعید نمکی را تهدید کرده که در صورتی که با دولت هماهنگ نباشد، باید استعفا کند.
شعار سال: ابوالفضل ابوترابی منتخب نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: از منبع موثق شنیدیم که محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور دکتر نمکی وزیر بهداشت را تهدید کرده که در صورتی با دولت هماهنگ نباشد، باید استعفا دهد.

وی افزود: واعظی در این تهدید به دکتر نمکی گفته چرا از رئیس جمهور در بحث مقابله با کرونا تقدیر و تشکر نکرده است در حالی که رئیس جمهور زحمات زیادی کشیده است؟

** رضا رحمانی که ۲۲ اردیبهشت با حکم حسن روحانی رئیس جمهور جای خود را به حسین مدرس خیابانی داد و از وزارت صنعت، معدن و تجارت کنار رفت در نامه‌ای به روحانی تصریح کرده بود که محمود واعظی با او تماس گرفته و تهدید کرده در صورت رای نیاوردن طرح تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس شورای اسلامی، وی برکنار خواهد شد.

وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت در ادامه نامه خود به رئیس دولت دوازدهم خاطرنشان کرده بود که واعظی همچنین در تماس دیگری به وی اعلام کرده است که استعفا بدهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف  ، تاریخ انتشار: 11 خرداد 1399 ، کدخبر: 3990311072 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
چقدر جالب.مگر وظایفشون رو انجام نمیدن که حالا انتظار تشکر و قدر دانی هم دارند؟اینها باید خودشون رو خدمتگزار مردم بدونند نه اینکه فکر کنند دارند زحمت می کشند و لطف می کنند که کاری انجام میدن.!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین