پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۱۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
حدود ۱۶۳۷۹۰ کیلوگرم آرد تولیدی شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا در سال گذشته به دلیل رطوبت، به ضایعات غیرعادی تبدیل شد.
شعارسال: حدود ۱۶۳۷۹۰ کیلوگرم آرد تولیدی شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا در سال گذشته به دلیل رطوبت، به ضایعات غیرعادی تبدیل شد.
 
163 تن آرد به ضایعات تبدیل شد

جالب تراینکه سبوس‌های جدا شده ازگندم در حین تولید آرد درکارخانه شرکت پیشگامان کشاورزی وصنعت کوثردنا، بیشتر از حد استاندارد بوده و نرخ فروش آن هم مبلغ ۳۱۰۷ میلیون ریال کمتر از نرخ بازار بوده است!

همه این موارد به یک نکته با اهمیت اشاره دارد؛ در این شرکت، سیستم کنترل داخلی مناسب برای تهیه گزارش‌های تولید کارخانه آرد و توزین محصولات تولیدی و کنترل میزان ضایعات، استقرار نیافته است.

شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا در زمره واحد‌های فرعی شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر وابسته به سازمان اقتصادی کوثر است.

گفته می‌شود که فعالیت تولید کارخانه آرد در سال مالی مورد گزارش و سال گذشته آن، منجر به زیان شده و تنها از ۲۴ درصد ظرفیت عملی کارخانه تولید آرد بهره برداری شده است.

در عین حال، فعالیت کارخانجات گلوکز و نشاسته آن هم متوقف بوده، هرچند قرار شده تا خطوط نشاسته، گلوکز و گلوتن در آن راه اندازی شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نود اقتصادی، کد خبر:۲۱۳۱۲۷۶، تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹، www.۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
ما کلا پتانسیل بالایی برای تولید ضایعات داریم چرا این همه مواد غذایی باید تبدیل به ضایعات بشه.آرد خیلی در امنیت غذایی اهمیت داره باید خیلی اهمیت داد به تولید و نگهداریش.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین