پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۳۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
رئیس انجمن سنگ آهن ایران گفت: شورای آهن و فولاد در آینده نزدیک به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد که گامی محکم برای رفع و رجوع مشکلات این حوزه‌ها و به‌خصوص ارائه طریق به دولت است.
شعار سال: مهرداد اکبریان افزود: موضوع تشکیل شورای آهن و فولاد به سال‌ها پیش و در حقیقت به دوره نخست تشکیل انجمن سنگ آهن باز می‌گردد که آن زمان مطرح شد و در سال ۹۷ در هیات مدیره انجمن سنگ آهن به تصویب رسید.

به گفته این مقام صنفی، در آن زمان انجمن سنگ آهن مجوز تشکیل این شورا را تصویب کرد و طی نامه‌ای به رئیس‌جمهوری وقت تشکیل این شورا را اعلام کردیم.

وی خاطرنشان‌کرد: علاوه بر انجمن سنگ آهن، انجمن تولیدکنندگان فولاد نیز باید در این شورا حضور داشته باشد تا بتواند وارد فاز عملیاتی و اجرایی شود.

اکبریان به جلسه دیروز این شورا اشاره کرد که در آن اعضای انجمن سنگ آهن میهمان انجمن تولیدکنندگان فولاد بودند و گفت: از سخنان و گفتگو‌های دو طرف در این جلسه مشخص بود که اگر این شورا در گذشته تشکیل می‌شد، می‌توانست بسیاری مسائل و مشکلات این حوزه را به صورت مستمر و دائمی حل و فصل کند و به‌ویژه زمانی که دولت نیازمند مشاوره است، با نظرات فنی و کارشناسی به ارائه طریق بپردازد.

وی تاکید کرد: به‌خصوص اکنون که موضوع قیمت‌گذاری و نحوه عرضه مطرح شده، بهترین کاری که دولت می‌تواند انجام دهد این است که مسئولیت عرضه، تقاضا و قیمت‌گذاری‌ها را به تشکل‌ها واگذار کند و این، تنها یکی از وظایف شورای آهن و فولاد است.

رئیس انجمن سنگ آهن ایران ادامه داد: در این صورت شاید مسائلی نظیر اینکه ذوب آهنی‌ها حرف و مشکلات‌شان را در صدا و سیما مطرح می‌کنند را شاهد نباشیم، بلکه شرکت‌ها مشکلات‌شان را در وهله نخست به این شورا ارجاع دهند تا با کار فنی و کارشناسی و حتی به صورت ریش سفیدی مسائل را سر و سامان داد.

وی گفت: جلسه دیروز در حقیقت، پیش جلسه تشکیل این شورا محسوب می‌شود و به زودی به صورت رسمی تشکیل آن را اعلام و مراتب را طی صورتجلسه‌ای به صورت کتبی به معاونت امور معدنی وزارتخانه و شخص سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری گسترش، تاریخ انتشار: 12 خرداد 1399، کد خبر: 101958، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
اگر دولت دخالت در اقتصاد رو بیشتر به خصوصی ها و البته با روش درست واگذار کند و جایی باشد که به مشکلات صنایع و کارگران رسیدگی کند انشااله دیگر شاهد نارضایتی کارگران زحمتکش نخواهیم بود و توانمندی صنایع برای رفع مشکلاتشان به عهده خودشان خواهد بود نه اینکه همیشه وابسته به دولت باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین