پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۷۱۶
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
احمد دنیانور بیان کرد: اگر قرار است فرمول قیمت‌گذاری اصلاح شود، باید تغییرات جزئی در آن رخ دهد و نباید هر بار با تکیه بر لابی بخشی از زنجیره فولاد، فرمول را به نفع آن بخش از زنجیره اصلاح کرد.
شعار سال: احمد دنیانور، عضو هیات مدیره انجمن فولاد اظهار داشت: قیمت‌گذاری دستوری ۴۰ سال است که جواب نداده؛ اما باز هم هرکسی می‌آید، می‌خواهد امتحانش کند. اقتصاد یک علم است که پایه‌اش عرضه و تقاضاست. لغو معاملات بورس خلاف قانون است.

وی بیان کرد: این‌ها به عرضه و تقاضا اعتقادی ندارند، بلکه به سیاست‌های اقتصاد سوسیالیستی عادت کرده‌اند. دستور می‌دهیم که بشود، ولی نمی‌شود. در خلال این دستورها، کسی که کمرش می‌شکند، مردم بی‌گناه هستند.

احمد دنیانور گفت: وزرای صنعت هرکدام برای کارآموزی به این وزارتخانه می‌آیند. ما حاضریم کارآموزی همه وزرا را به جان بخریم؛ اما معضلی که این رفتار دارد، این است که تصمیمات خلق‌الساعه نتیجه‌ای جز به هم ریختن زندگی‌ها و از دست رفتن شغل‌ها به همراه نخواهد داشت.

عضو هیات مدیره انجمن فولاد افزود: در حال حاضر فرمول قیمت‌گذاری فولاد درست است. اگر درصد‌های کوچکی در این فرمول تغییر کند، اتفاق خوبی است. همین فرمول ارزنده است؛ چرا هرکس لابی قوی‌تری داشت، میرود فرمول را عوض می‌کند؟

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاعرسانی نود اقتصادی، تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1399 ، کدخبر: 2130896 ، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین