پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۳۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
هلدینگ میدکو مجوز افزایش سرمایه ۹۷۰ میلیارد تومانی مرحله اول را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی دریافت کرد و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شود.
شعار سال: هلدینگ میدکو که درخواست افزایش سرمایه ۶۹ درصدی داده بود، توانست مجوز ۲۷ درصدی را در مرحله اول اخذ کند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شود.

براین اساس، سرمایه فعلی "میدکو" از ۳.۵۵ به ۴.۵۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد. تامین مالی این هلدینگ فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می‌شود تا جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر شود.

همچنین مجمع فوق العاده می‌تواند با انجام افزایش سرمایه از ۴.۵۲ به ۶ هزار میلیارد تومان موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت ۲ سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از أخذ مجوز از سازمان نسبت به عملی کردن آن اقدام کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی می متالز، تاریخ انتشار: 12 خرداد 1399، کد خبر: 107734، www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین