پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۰۷۸
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تحقق شعار دسترسی همگانی و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته تا پایان سال جاری تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور را به شبکه ارتباطی پهن باند کشور متصل می‌کند.
شعارسال:وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال ۱۰۰۰ روستای دیگر به شبکه ملی اطلاعات  در جهت ایجاد عدالت آموزش مجازی خبر داد.
 
*** اتصال یک هزار و ۳۴ روستا به شبکه ملی اطلاعات
 
به گزارش خبرگزاری صنایع، آذری جهرمی در توییتی، نوشت:
یک هزار و ۳۴ روستای دیگر تا شنبه از طریق ایرانسل به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد. این بار استان‌های کردستان، خراسان رضوی، فارس و هرمزگان سهم بیشتری دارند. همه در تلاشیم تا با شروع مجدد فصل تحصیل، عدالت آموزش مجازی برای دانش آموزان و دانشجویان، هر چه بیشتر محقق شود.
 
در مراسم بهره‌برداری از توسعه خدمات دیجیتال ایرانسل روز شنبه با حضور وزیر ارتباطات در مجموع یک هزار و ۳۴ روستا با سرمایه ۳۰۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند که استان‌های کردستان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی در صدر جدول دسترسی به شبکه ارتباطی را در میان استان‌های کشور به خود اختصاص خواهند داد.
 
*** قدم‌هایی پیشتر برای عدالت آموزش مجازی
 
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تحقق شعار دسترسی همگانی و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته تا پایان سال جاری تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور را به شبکه ارتباطی پهن باند کشور متصل می‌کند.
 
*** مشکل سخت‌افزاری
 
به گزارش خبرگزاری صنایع، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیشتر با اشاره به اینکه مشکل دانش‌آموزان و عدالت آموزش مجازی در حال حاضر دسترسی‌ به شبکه نیست، بلکه ابزارهای دسترسی به شبکه مانند گوشی، تبلت و کامپیوتر است، از برنامه‌ وزارت ارتباطات مبنی بر تهیه گوشی و تبلت برای این دانش آموزان خبر داد.
به همین منظور، حرکتی مردم محور آغار شد و وسایلی که توسط مردم و وزارت ارتباطات تهیه شد را به برخی از مناطق ارسال کردند.گرچه قاعدتا این کار پاسخگوی نیاز تمام دانش‌آموزان نیست.
 
وی همچنین ضمن بیان اینکه این کار در حوزه وظایف و مسئولیت‌های وزارت ارتباطات نیست، از نشست دو هفته دیگر با وزیر آموزش و پرورش نشستی برای بهره‌گیری از ظرفیت خیرین برای مهیا کردن سخت‌افزار برای کودکان، خبر داد و افزود:
مسئولیت اجتماعی خود می‌دانیم که در این امر کمک‌ کنیم.

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری صنایع  ،تاریخ انتشار:    21خرداد 1399،کدخبر: 181489 ،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین