پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۸۰۴۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش از مدیران استارتاپ ها خواست به فعالیت های فرهنگی، هنری و قرآنی نیز توجه کنند.
شعارسال:علیرضا کاظمی، معاون‌پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، در نشست مشترک آموزش و پرورش با معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در صحبت مدیر استارتاپ ها کمتر بر فعالیت‌های پرورشی تمرکز بود و تقریباً تمام تمرکز بر فعالیت‌های آموزشی بود و این یک خلاء است که وجود دارد. برای همین بحث هاست که آموزش و پرورش نیاز به نرم افزار مخصوص به خودش دارد
 
وی ادامه داد: نقطه ضعف دوم در فعالیت استارتاپ ها عدم متوجه به فعالیت‌های مکمل در حوزه‌های قرآنی و تربیتی است و می‌خواهم ذهن دوستان را متوجه این ظرفیت کنم. ما ۳۵ رخداد فرهنگی و هنری و قرآنی در طول سال برگزار می‌کنیم که در هر کدام بین یک میلیون تا ۷ میلیون دانش آموز در آن شرکت می‌کنند.
 
وی بیان کرد: ۴ تشکل داریم که نزدیک به ۸ میلیون عضو دارم و خوب است که استارتاپ ها به آن ورود کنند.
 
کاظمی بیان کرد: خواهشی که از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دارم این است که یک ارتباطی میان نخبه‌های فرهنگی و هنری با بنیاد نخبگان فراهم شود. در ۷۰ رشته فرهنگی و هنری رتبه اول را در کشور انتخاب می‌کنیم و بعد از آن رها می‌شوند و انگیزه بخشی صورت نمی‌گیرد.
 
الحسینی مسئول شبکه شاد در نشست مشترک وزارت آموزش و پرورش و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با مدیران استارتاپ‌های حوزه آموزشی که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، گفت: تعلیم و تربیت را از دغدغه‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش است. تخصص در حوزه‌های تعلیم و تربیت رکن اساسی است و استارتاپ‌های این حوزه باید به آن توجه داشته باشند.
 
وی با اشاره به توانمندی‌های استارتاپ‌های حوزه آموزشی پیشنهاد کرد که بانک اطلاعاتی از این استارتاپ‌ها ایجاد شود.
 
حسینی با بیان اینکه ۲۰ درصد دانش‌آموزان هنوز نتوانستند به ابزارهای ارتباطی دسترسی داشته باشند، ادامه داد: ما برای رفع این چالش اقداماتی را اجرایی کردیم، ولی از استارتاپ‌ها می‌خواهیم که در این زمینه ما را یاری کنند.
 
مسئول شبکه شاد، فقدان سواد الکترونیکی معلمان را از دیگر چالش‌های وزارت آموزش و پرورش دانست و یادآور شد: برنامه‌هایی را برای این چالش داریم و استارتاپ‌ها نیز می توانتد در این زمینه وارد شوند
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  برنا   ،تاریخ انتشار: 18  خرداد 1399،کدخبر: 1011860 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آموزگار رسمی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
1
با سلام.

مسئولین آ.پ خوب دستمزد زحمات معلمان گرامی در ایام کرونا را دادند احسنت. معلم سواد نداره؟!؟!
یک بیماری اپیدمی شد و تمام خانواده ها به مشکل خوردند و تازه متوجه ارزش و جایگاه معلمان بزرگوار شده اند.
شبانه روز حتی بیشتر از زمان رسمی مدارس با دلسوزی فراوان پاسخگوی دانش آموزان بودیم و حالا معلم را بی سواد خطاب می کنند!!!

اینکه متخصصین نتوانسته اند یک ابزار برای برقراری ارتباط با دانش آموزان و تدریس آنلاین فراهم کنند بی سوادی نیست؟؟؟ یک نرم افزار چت که یک کپی ناقص و بسیار ضعیف و غیر کاربردی از تلگرام هست در اختیار سیستم آموزشی گذاشته اند و نامش را تدریس آنلاین گذاشته اند؟!؟

مسئولی که با وقاحت تمام معلمان را بی سواد خطاب می کنی اصلا تفاوت کلاس آنلاین و نرم افزار شخصی برای چت را می دانی؟؟؟

می دانی برنامه شاد حریم خصوصی است و برای چت خصوصی و دو نفره است نه کلاس آنلاین؟؟؟

معنای حجم و پهنای باند را میفهمی که کلا برنامه شاد هنگ بود و هست؟؟؟


روز به روز انگیزه معلمان کاهش می یابد و نظام آموزشی از بین خواهد رفت. معلمی را دوست دارم تا ابد ، اما از آموزش و پرورش ایران بیزارم... یا حق
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین