پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۷۷۶
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
مبلغ قرارداد «کوین مینیا» مربی بدنساز سابق تیم ملی فوتبال ایران از سرمربی فعلی بیشتر است.

شعار سال: در ادامه شفاف سازی‌های مربوط به قرارداد مارک ویلموتس (سرمربی سابق تیم ملی) با فدراسیون فوتبال ایران یکی از برنامه‌های تلویزیونی مدعی شد مبلغ قرارداد هر یک از ۳ دستیار خارجی این مربی بلژیکی ۲۰۰ هزار یورو بوده است.

مانوئل فررا، لورن اسپینوزی و کوین مینیا سه مربی‌ای بودند که در زمان ویلموتس به عنوان دستیار اول، مربی دروازه بان‌ها و مربی بدنساز در تیم ملی حضور داشتند و مهدی تاج هم بار‌ها اعلام کرده است قیمت ویلموتس و دستیارانش روی هم رفته به ۳ میلیون یورو نمی‌رسد. با احتساب قرارداد ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار یورویی خود سرمربی سابق تیم ملی برای یک سال دور از ذهن نیست که هر یک از این نفرات ۲۰۰ هزار یورو با فدراسیون ایران قرارداد بسته باشند.

حال نگاهی به قرارداد دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات فعلی تیم ملی ایران می‌اندازیم. مربی‌ای که در زمان حضورش در تیم صنعت نفت برای یک فصل ۱۴۰ هزار دلار با آبادانی‌ها قرار داشته و طبق اعلام مدیران فدراسیون فوتبال، قرارداد با اسکوچیچ برای حضور در تیم ملی تا پایان مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ریالی و معادل ۲۰۰ هزار دلار امضاء شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، کد خبر: 7388508، تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین