پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۷۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
برخلاف ادعای مهدی تاج و فدراسیون فوتبال، در عکسی جدید، بهروز زنجانی (بوروس) مسئولیت رایزنی با این مربی را در تهران بر عهده داشته است.
شعارسال:درباره بهروز زنجانی ملقب به "بروس" روایت های مختلفی وجود دارد و خیلی ها او را فرزند تاجری می دانند که قرارداد با ویلموتس را بسته و همچنین ضرر و زیان هنگفتی را روی دست فوتبال ایران گذاشته تا خودش از این محل سودی را عاید شود.
 
مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال در واکنش به این حواشی و نحوه آشنایی و علت حضور زنجانی در مذاکرات پیش از عقد قرارداد مارک ویلموتس می گوید: « او زمان کی روش مترجم بود و کنار او بود و ما از آن جا او را شناختیم. جوان بسیار خوبی است و تمام بازی های تیم ملی را با هزینه خودش می رود و از نزدیک نگاه می کند. وقتی می خواستیم با ویلموتس در بلژیک مذاکره کنیم، به علت محدودیت های ویزای شینگن، از زنجانی به علت اقامت در آلمان خواستم من را در بروکسل همراهی کند و نقش مترجم را داشته باشد.
 
وی ادامه داد: او اطلاعات مذاکره ای که داشتیم را می دانست و اتفاقا پیشنهادهای خوبی هم در آن جلسه داد به همین دلیل در این جلسه حاضر بود. در جریان مذاکره با ویملوتس هم او فقط قراداد را برای این مربی خواند و در داخل کشور قرارداد نهایی امضا شد.
 
با این وجود، بهروز زنجانی که به تازگی چهره او با انتشار گزارشی در خبرگزاری ها برای اهالی فوتبال مشخص شده، از اولین روز حضور ویلموتس در ایران حضور داشته و برخلاف ادعای مهدی تاج که می گوید از سفر به بلژیک بهروز زنجانی با او همراه شده تا نقش مترجم را داشته باشد، زنجانی در بازدید سرمربی سابق بلژیکی تیم ملی از امکان ورزشی کمپ تیم های ملی و ورزشگاه آزادی حضور داشت.
 
اوج حضور زنجانی به مذاکره طرفین در کمپ تیم های ملی باز می گردد که تیم ایرانی متشکل از مهدی تاج، محمدرضا ساکت و حمیرا اسدی (رئیس دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال) در کنار بهروز زنجانی نشسته اند و در واقع «بوروس» رودرروی ویلموتس و همراهانش صحبت می کند.


این تصویر گواهی بر این مطلب است که نقش زنجانی این مذاکرات بیش از این ها بوده و به همین دلایل است که در جلسه اخیر در وزارت ورزش به منظور بررسی شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال از بوروس خواسته شده در جلسه شرکت کند چرا که به گواه اسناد و تصاویر او مطلع ترین عضو در این مذاکرات بوده است.
 
چندی قبل احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به ادعای تاج مبنی بر این گفته بود بوروس را به علت داشتن ویزای شینگن در سفر به بروکسل با خودش همراه کرده تا نقش مترجم را ایفا کند، سوال جالبی را را مطرح کرد. او با اشاره به مذاکرات طرفین در مرکز سیاسی اروپا و حضور بیشترین دیپلمات ها و حقوقدان های وزارت امور خارجه در این کشور، چرا مهدی تاج از سفارت ایران در بلژیک درخواست مترجم نکرده است؟
 
*بهروز زنجانی جوانی است که پشت سر مهدی تاج و مارک ویلموتس قدم می زند و شلواری به رنگ نارنجی به تن دارد.
 


 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   پایگاه خبری جماران   ،تاریخ انتشار:   30 خرداد 1399،کدخبر: 1450007 www.jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین