پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۵۸۳
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
صبح شنبه تعدادی از ثبت نام کنندگان خودرو ام جی شرکت آذیکو به علت عمل نکردن شرکت مذکور به تعهداتش، مقابل سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تجمع کردند.

شعار سال: در تیرماه سال 97 شرکت آذیکو از متقاضیان خرید خودرو ام جی برای تحویل این خودرو در یک بازه 100 الی 140 روز کاری ثبت نام بعمل آورد اما (به علت یا بهانه وجود تحریم‌های آمریکا) نتوانست به تعهدات خود در قبال تحویل خودرو در بازه اعلام شده عمل کند.

حالا متقاضیان خودروهای ثبت نامی که بسته به امکانات ماشین خود از 39 الی 50 میلیون در سال 97 پیش پرداخت داشته‌اند شاکی شده‌اند و شنبه تجمعی اعتراضی نسبت به خلف وعده این شرکت در مقابل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برگزار کردند.

شرکت مذکور دو راه پیش روی ثبت نام کنندگان گذاشته است یا با پرداخت سود 12 درصدی و اصل پول، متقاضیان را قبول به انصراف از ثبت نام خود کند و یا آنکه متقاضیان دوخودروی جایگزین دیگر را ثبت نام کنند.
اما نکته جالب آنجاست که طبق صحبت‌های یکی از شاکیان این شرکت خودروسازی به صورت غیررسمی اعلام شده است یکی از دوخودرو فوق ارزشی حدود 700 الی 800 میلیون تومان را دارا می‌باشد که همین قیمت بالا باعث آن می‌شود که ثبت نام کنندگان توان خرید چنین خودرویی را نداشته باشند.

این تجمع صبح شنبه با حضور 150 نفر از شاکیان این شرکت خودروسازی برگزار شد که پس از دقایقی جمعیت حاضر از سوی تابش ریاست این سازمان به نمازخانه این ارگان برای برگزاری جلسه ای دعوت شدند.

در پایان این جلسه مقرر شد که سه نامه اعتراضی از سوی این سازمان در حمایت از حقوق ثبت نام کنندگان برای رئیس قوه قضائیه آقای رئیسی، سازمان بازرسی کل کشور و سازمان تعزیرات نگاشته شود که طی آن علاوه بر طرح دعاوی شاکیان، شرکت مذکور نیز به دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی معرفی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری نبض بازار، کد خبر: 66548، تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، nabzebaazaar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین