پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۷۴۲
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
حجت‌الاسلام علیرضا همیدوند با کسب آرای لازم به عنوان رییس جدید هیات وزنه‌برداری استان همدان معرفی شد.
شعارسال:مجمع انتخابات رییس هیات وزنه بردرای استان همدان روز پنجشنبه با حضور محسن بیرالوند دبیر فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی و محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان برگزار شد.
 
در این مجمع حجت الاسلام همیدوند با کسب ۱۳ رای از ۱۴ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات وزنه برداری استان همدان معرفی شد.
 
پیش از این محمد زارعی ریاست هیات وزنه برداری همدان را به مدت حدود چهار سال برعهده داشت.
 
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این مجمع گفت: برای نخستین بار در فدراسیون وزنه برداری و دستگاه ورزش این استان یک روحانی سکان دار هیات ورزشی شد.
 
محسن جهانشیر افزود: اخذ آرای بالا در این مجمع انتخاباتی نشان داد که اعضا به توانمندی های فرد منتخب هیات اعتماد دارند و همین اصل مهم در پیشبرد اهداف مدنظر در توسعه ورزش وزنه برداری از اهمیت ویژه برخوردار است.
 
وی بیان کرد: وزنه برداری همدان در دوره گذشته ریاست شاهد دستاوردهای خوبی بود و انتظار داریم در دوره جدید نیز روند روبه رشد را از این ورزش مشاهده کنیم.
 
جهانشیر خاطرنشان کرد: وزنه برداری استان همدان از دیرباز مهد قهرمانان و پهلوانان نامدار بوده است و در دوره جدید هیات توقع داریم تا در مسیر پرورش استعدادها و قهرمان پروری تلاش شود.
 
هم اینک ۲۰۰ وزنه بردار در سطح استان همدان فعالیت دارند.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   خبرگزاری  ایرنا ،تاریخ انتشار:   29خرداد 1399،کدخبر: 83825961 ،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین