پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۸۸۴
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
برخی ساکنان قلعه گنج در جنوب کرمان شاهد واریز مبالغ 50 میلیون تومانی به حساب‌هایشان بودند و همین کافی بود برای کسانی که اغلبشان مددجو هستند، پای عابربانک بانک و به فروشگاه‌ها بروند.

شعار سال: ظهر امروز برخی ساکنان قلعه گنج در جنوب کرمان شاهد واریز مبالغ 50 میلیون تومانی به حساب‌هایشان بودند و همین کافی بود برای کسانی که اغلبشان مددجو هستند، پای عابربانک بانک و به فروشگاه‌ها بروند.

 

ساعاتی پس از اطلاع دیگر افراد از واریز این وجوه، به یکباره کل مبلغ از حساب‌ها کسر شد اما ویدئویی رسیده که نشان می‌دهد صاحب یک فروشگاه ادعا می‌کند که توانسته یک میلیارد و 700 میلیون از این وجوه را از طریق کارتخوان وصول کند.

 

واریز و کسر مبالغ هنگفت این‌چنینی به حساب این افراد ممکن است ناشی از یک اشتباه بانکی یا سوءاستفاده از حساب‌های اقشار ضعیف باشد که نیازمند توضیح مسئولان مربوطه است.

تعداد بازدید : 28

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار: 4تیر  1399 ، کدخبر:414589،www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین