پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۸۵۰۰۴
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۵
شنیده شده با فشار برخی آقایان قرار است علاء الدین بروجردی به عنوان معاون بین الملل دانشگاه آزاد منصوب شود. مگر بزرگان نظام نفرمودند که هیئت امنای دانشگاه از دخالت در امور اجرایی پرهیز کند؟! جریان انقلابی اجازه نمیدهد دانشگاه آزاد پارکینگ ورشکسته‌های سیاسی شود.

شعار سال: جریان انقلابی در دانشگاه آزاد صحبت‌های اقای بروجردی در دفاع از برجامی که عدم کارایی آن اثبات شده است را به خاطر دارد و این جریان اجازه نمیدهد که افراد مختلف به بهانه انقلابی کردن فضای دانشگاه با رانت‌های مختلف در این دانشگاه منصب بگیرند و دانشگاه آزاد را به پاتوق بازنشسته‌های سیاسی تبدیل کنند.

 اخیرا خبری مبنی بر احتمال انتصاب علاءالدین بروجردی به عنوان معاونت بین الملل دانشگاه آزاد منتشر شد که واکنش‌هایی را نیز در بین فعالین دانشجویی این دانشگاه درپی داشت. اولین واکنش دانشجویی توسط وحید شورابی مسئول مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در توئیتر منتشر شد، وی در صفحه توئیتری خود نوشت:

شنیده شده با فشار برخی آقایان قرار است علاء الدین بروجردی به عنوان معاون بین الملل دانشگاه آزاد منصوب شود. مگر بزرگان نظام نفرمودند که هیئت امنای دانشگاه از دخالت در امور اجرایی پرهیز کند؟! جریان انقلابی اجازه نمیدهد دانشگاه آزاد پارکینگ ورشکسته‌های سیاسی شود.
دانشگاه آزاد پارکینگ ورشکسته‌های سیاسی!
در همین راستا سه تن از فعالین دانشجویی در این مورد به بحث و گفتگو پرداختند.

علی مظفری دانشجوی دکتری روابط بین الملل دانشگاه علوم و تحقیقات و مسئول حوزه بسیج دانشجویی این دانشگاه : اخیر دخالت هیئت امنا در امور اجرایی و اموری که القای مدیریت دوگانه در دانشگاه آزاد اسلامی می‌کند دیده شده است.
دانشگاه آزاد پارکینگ ورشکسته‌های سیاسی!
وی ادامه داد: این در حالی است که خبر‌هایی از تحمیل افرادی معلوم الحال همچون گذشته برای سمت‌های مهم و اساسی دانشگاه آزاد به گوش می‌رسد، جای بسی رنجش خاطر است که با تحمیل این چنین انتصاباتی زحمت و تلاش افراد تاثیر گذاری، چون مرحوم شیخ الاسلام در معاونت بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی از بین رفته و فضای دانشگاه آزاد اسلامی برای مدیریت مسببان برجام که نماد غیر انقلابی بودن هستند فراهم گردد.

مظفری در پایان گفت: علی ایحال، مساله‌ی اصلی ما در مورد این اتفاق یا اتفاقات مشابه، صحت و سقم آن‌ها نیست. مساله این است که جنس این رویداد، بسیار نازل و حاصل یک کشمکش سیاسی است که به هیچ وجه شایسته‌ی ساحت دانشگاه و یک محیط آکادمیک نبوده و تنها در یک میدان کنش سیاسی غیر اخلاقی و با اهداف خاص، قابل تصور است.
دانشگاه آزاد پارکینگ ورشکسته‌های سیاسی!
عامری مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد نیز در این باره گفت: هیئت امنای دانشگاه آزاد می‌خواهند با اعمال فشار آقای علاء الدین بروجردی را به عنوان معاونت بین الملل دانشگاه آزاد منصوب کنند.

وی تاکید کرد:، اما جریان انقلابی در دانشگاه آزاد صحبت‌های اقای بروجردی در دفاع از برجامی که عدم کارایی آن اثبات شده است را به خاطر دارد و این جریان اجازه نمیدهد که افراد مختلف به بهانه انقلابی کردن فضای دانشگاه با رانت‌های مختلف در این دانشگاه منصب بگیرند و دانشگاه آزاد را به پاتوق بازنشسته‌های سیاسی تبدیل کنند.

همچنین میلادی مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز نیز پیرامون این اتفاق در صفحه توئیتر خود نوشت: دکتر ولایتی با تحمیل علائدین بروجردی به عنوان معاون بین الملل دانشگاه ازاد اسلامی بدون شک دانشگاه را از ساحت مقدس تعلیم و تربیت به دامن نا پاک هرزه پروری سیاسی پرتاب خواهد کرد و دانشگاه ازاد اسلامی هیچ وقت حیات خلوت ورشکستگان سیاسی نخواهد شد چرا که جریان انقلابی درون دانشگاه این اجازه را نخواهد داد.

دانشگاه آزاد پارکینگ ورشکسته‌های سیاسی!دانشگاه آزاد پارکینگ ورشکسته‌های سیاسی!دانشگاه آزاد پارکینگ ورشکسته‌های سیاسی!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرنامه دانشجوبان ایران، تاریخ انتشار:10 تیر ۱۳۹۹، کد خبر:361720، iusnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین