پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۱۱۲
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
نماینده مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم باید تحقیق و تفحص از وزارت نفت را در دستور کار خود قرار دهد.
شعار سال:احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به  اظهارات آقای زاکانی در نشست خبری امروز مبنی بر اینکه آقای تاجگردون در شرکت نفت گچساران دست به رانت و لابی می‌زند، گفت: موضع مجلس در مقابل شرکت نفت مشخص نیست و این موضوع فقط مختص به شرکت نفت گچساران نمی‌شود و متاسفانه در خصوص شرکت نفت مشکلات زیادی داریم.
 
او افزود: در مجلس دهم  وزیر نفت به مجلس آمد و این جمله را گفتند که افتخار وزارت نفت  استخدام  بسیاری از نمایندگان در این وزارتخانه است و همه نمایندگان به او احسنت گفتند.
 
فلاحی تصریح کرد: بررسی مشکل وزارت نفت و تصمیم‌گیری در این موضوع به عهده مجلس است و باید منتظر بمانیم که مجلس هفته آینده آغاز به کار کند.
 
 وی گفت: اظهارات زاکانی درباره  اعتبارنامه تاجگردون که مستندانی هم برای آن در اختیار دارد باید مورد بررسی قرار گیرد.
 
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تحقیق و تفحص از وزارت نفت باید در دستور کار نمایندگان مجلس یازدهم قرار گیرد، علاوه بر این در زمینه‌های مختلف هم باید این موضوع عملیاتی شود.
 
فلاحی گفت: یکی از شأن‌های مجلس نظارتی است و از آنجایی که قرار شد بحث قانون‌گذاری در همین حد کافی باشد این مجلس باید بحث نظارتی را بیشتر پیگیری کند و قطعا یکی از موارد برنامه‌ریزی در همین خصوص است.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان    ،تاریخ انتشار:  10 تیر 1399،کدخبر: 7407634  ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین