پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۲۰۹
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
ابوالحسن غلامی،جانباز قطع عضو گچسارانی گفت:کم تجربگی،به نوعی سادگی و صافی برخی افراد جدید و ازطرفی متاسفانه ورود برخی با تجربه ها به قلمرو خطرناک سهم خواهی برخی افراد درون تشکیلاتی را می توان از نقاط آسیب پذیر مجلس جدید ذکر کرد و از طرفی نگاه کارشناسی ودلسوزی متعهدانه را نیز از نقاط قوت آنان دانست.

شعار سال:ابوالحسن غلامی،جانباز قطع عضو گچسارانی در مطلبی درخصوص مجلس یازدهم نوشت:اواسط اردیبهشت ماه سال جاری به اتفاق برادر ارزشمندم جناب آقای "غلامرضا پاکدل" موفق به دیدار با تعدادی از منتخبین مجلس یازدهم شدیم.

 میزبان برخی بودیم و مهمان برخی دیگر. بنا به لطف عده ای ازاین عزیزان در چندجلسه دوستانه و مشورتی با برخی از آنها یا نزدیکانشان که جهت بررسی برنامه آتی مجلس برگزار کردند نیز توفیق حضور داشتیم.

شنیدن مستقیم و غیرمستقیم نقطه نظرات برخی منتخبین باتجربه همانند آقایان دکترقالیباف، حاج آقاتقوی، دکتر زاهدی، مهندس نیکزاد، دکترحاجی بابایی، دکتر زاکانی، دکتر نادران و تعدادی از منتخبین جدید مجلس ازاستان های خوزستان، فارس، کرمان، همدان و تهران قابل احترام وتوجه بود.

کم تجربگی،به نوعی سادگی و صافی برخی افراد جدید و ازطرفی متاسفانه ورود برخی با تجربه ها به قلمرو خطرناک سهم خواهی برخی افراد درون تشکیلاتی را می توان از نقاط آسیب پذیر مجلس جدید ذکر کرد و از طرفی نگاه کارشناسی ودلسوزی متعهدانه را نیز از نقاط قوت آنان دانست.

سعی کردیم به عنوان شهروندان ایران اسلامی پیشنهادات زیر را مطرح کنیم شاید به کارآید.

 *تشکیل کمیته های  مشورتی متشکل از نخبه های باتجربه و جوان درکنار همه کمیسیون های مجلس بدون نگاه سیاه وسفید و استفاده موثر از اینگونه نظرات.

*تلاش گسترده درجهت همبستگی  ملی و کاهش حداکثری تنش های مخرب و بی فایده داخلی.

*توجه ویژه  به شرح وظایف مجلس ونمایندگان مردم .

*جایگزینی طرح وتصویب قوانین جدید و اصلاح و بروز آوری قوانین همراه با نظارت مداوم وکارشناسی شده بجای مداخله درامور اجرایی.

*توجه ویژه  وکارشناسی شده و سریع به بنیانهای اقتصاد و معیشت مردم و مقوله اشتغال به عنوان  اولویت فعلی جامعه.

 *ایجادفرصت استفاده از مشورت ودانش همه نخبه گان جامعه ایرانی بدون مرزبندی های کاذب

*توجه خاص به جایگاه ورسالت ملی وبین المللی وزارت نفت وشرایط کارکنان این سازمان بسیارمهم ازجمله بررسی مجدد شرایط کار، حق وحقوق نیروهای پیمانکاری، قراردادی، رسمی و بازنشسته و پاداش پایان خدمت کارکنان صنعت نفت(دراین خصوص خدمت تعدادی از مدیران باتجربه وامتحان پس داده صنعت نفت که با مجلس جدید ارتباط نزدیکی دارندنیز رسیدیم و گفتگوهای موثری داشتیم ودراین راستا خواهش کردیم که تلاش مضاعفی بخرج دهند).

*توجه فوق العاده ویژه به وزارتخانه های زیربنایی مانند آموزش وپرورش ومعلمین بزرگوار از اهم مهمات باشد.

*پیداکردن راهکارهای مناسب،مطمئن و جذاب برای استفاده از ظرفیت همه ایرانیان درداخل وخارج ازکشور.

*اولویت دادن به ایجادبستر ایده پروری با هدف دستیابی به طرح های گره گشا درمجلس بجای *پرداختن به دعواهایی که ریشه آن حب وبغضهای شخصی و سهم خواهی ست.

*تولیدفکر منتج به طرح وقانون جهت گره گشایی از زندگی مردم و رونق سفره عزتمند ایرانیان

*توجه به شایستگان جامعه و نخبه محوری دوری ازحذف شایستگان.

*حمایت و رونق تولید داخل با استفاده از همه ظرفیتهای موجود.

*توجه به جایگاه بانوان با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور و بالطبع نیمی از جمعیت تحصیل کرده را تشکیل می دهند .

*توجه بنیادین به امر ورزش و لزوم گسترش روحیه شادی و نشاط در جامعه

 *نگاه هنرمندانه به مقوله های بسیارمهم فرهنگ وهنر با احترام به همه سرمایه های تاریخی ایران کهن ترازتاریخ و ارزشهای والای اسلامی و تلاش درجهت پیوند این دو.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،تاریخ انتشار:  31 اردیبهشت 1399،کدخبر:158273،www.sobhezagros.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین