پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۳۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
یک مقام ونزوئلایی اعلام کرد که بخش کراکینگ کاتالیزوری پالایشگاه کاردون متعلق به شرکت نفت دولتی این کشور دچار آتش سوزی شده هر چند خسارت جانی دربر نداشته است.
شعار سال: فرماندار ایالت فالکون ونزوئلا اعلام کرد که روز دوشنبه (به وقت محلی) بخش کراکینگ کاتالیزوری در پالایشگاه کاردون متعلق به شرکت نفت دولتی این کشور دچار آتش سوزی شد.

رویترز به نقل از دو منبع آگاه افزود که این آتش سوزی باعث شد تولید بنزین در این پالایشگاه متوقف شود، چراکه بخش کراکینگ کاتالیزوری از قسمت‌های حیاتی چرخه تولید بنزین است.

در حالی که فرماندار ایالت فالکون گفته است که آتش سوزی در این پالایشگاه به سرعت مهار شده، رویترز به نقل از منابع خود گفت که توقف تولید بنزین در این پالایشگاه باعث تشدید کمبود سوخت در ونزوئلا می‌شود.

این آتش سوزی در حال روی داد که پالایشگاه کاردون اوایل خردادماه میزبان دو نفتکش ایرانی حامل سوخت و تجهیزات لازم برای راه‌اندازی این پالایشگاه بود و پس از آن این پالایشگاه پس از مدتی وقفه کار خود را از سر گرفت.

همزمان با ارسال سوخت و تجهیزات پالایشگاه از سوی ایران به ونزوئلا، آمریکا که با همکاری نفتی تهران و کاراکاس شاهد شکست تحریم‌های خود بوده است، تلاش‌های گسترده‌ای را برای توقف روابط مشروع تجاری این دو کشور آغاز کرد.

واشنگتن افزون بر تحریم نفتکش‌های و ناخداهای آن‌ها، تلاش کرده است که تا حکم توقیف نفتکش‌های ایرانی حامل سوخت به ونزوئلا را از دادگاه‌های داخلی خود بگیرد.
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار:   17 تیر 1399،کدخبر: 83846841 ، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
چقدر حادثه در کشور داره اتفاق می افته .به راستی علت چیست؟فرسودگی یا درست کار نکردن مسئولان؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین