پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۷۵۴
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
حسین جابری انصاری، معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امورخارجه در دیدار تعدادی از خانواده‌های زندانیان ایرانی در ارمنستان، آن‌ها را در جریان آخرین اقدامات این وزارت‌خانه و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ایروان برای پی گیری و بهبود وضعیت فرزندان آن‌ها قرار داد.
شعار سال: خانواده‌های زندانیان ایرانی در ارمنستان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از این تلاش‌ها و ابراز نگرانی نسبت به سرنوشت فرزندان زندانی خود که در اعتراض به وضعیت بهداشتی و طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده‌های خود، اعتصاب غذا کرده‌اند، خواستار انتقال پیام آن‌ها برای پایان دادن به این اعتصاب غذا و پیگیری دیپلماتیک بهبود شرایط زندان و پی گیری انتقال آنان به ایران برای گذراندن ادامه دوران محکومیت خود شدند.

یادآوری می‌شود وزارت امور خارجه با همکاری وزارت دادگستری موفق شده است تنها در دوره همه گیری کرونا، بیش از ۲۵۰ زندانی ایرانی را از کشور‌های مختلف جهان به ایران منتقل کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 18 تیر 1399 ، کدخبر: 1026707 ، www.borna.news

 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین