پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۳۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
هواپیمای سیروس عسگری دانشمند ایرانی به زمین نشست.
شعار سال: سیروس عسگری دانشمند ایرانی زندانی در آمریکا صبح امروز (چهارشنبه) وارد تهران شد.
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز گذشته از عزیمت عسگری به ایران خبر داده بود.
سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه نیز در گفتگویی اعلام کرده بود که عسگری انشاء‌الله صبح چهارشنبه وارد تهران می‌شود.
بازگشت سیروس عسگری به وطن
بازگشت سیروس عسگری به وطن
موسوی عنوان کرد که عسگری با رایزنی‌های دیپلماتیک و تلاش دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن و نمایندگی دائم ایران در نیویورک، از اتهامات واهی تبرئه و آزاد شده است.
وی با بیان اینکه عسگری مدتی به خاطر بیماری کرونا و نیز وضعیت پرواز‌ها در آمریکا، در این کشور ماندگار شده بود، گمانه زنی‌ها درباره تبادل او با فردی دیگر را صحیح ندانست و افزود: آزادی عسگری بر اساس تبرئه از اتهامات بوده است.
سخنگوی وزارت خارجه ایران همچنین روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفته بود که عسگری ظرف دو سه روز آینده به کشور بازمی‌گردد.
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیروز (سه‌شنبه) در صفحه اینستاگرامش از عزیمت سیروس عسگری دانشمند ایرانی بازداشت شده از آمریکا به ایران خبر داد و با انتشار یکی از پیام‌های توئیتریش که خواستار آزادی زندانیان ایرانی در آمریکا شده بود، نوشت: «سلام دوستان یک خبر خوب، هواپیمای حامل دکتر سیروس عسگری از آمریکا پرواز کرد. تبریک به همسر و خانواده گرامی ایشان.»
سیروس عسگری ۵۹ ساله استاد دانشکده علم و مواد دانشگاه صنعتی شریف با تخصص میکروسکوپ الکترونی، آلیاژ‌های دمای بالا است که از ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ در بازداشتگاه الکساندریا آمریکا به سر می‌برد و با تلاش‌های انجام شده از سوی دستگاه دیپلماسی و دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن و نمایندگی ایران در سازمان ملل در نیویورک به کشور بازگشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، کد خبر: ۳۹۹۰۳۱۴۰۳۵، تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹، www.alef.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
به نظر روابط داره حسنه میشه دارن زندانی رد و بدل میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین