پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۱۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۱
بنیاد مستضعفان تمامی زندانیان جرایم غیر عمد کشور از جمله بدهکاران مهریه که میزان بدهی آنان زیر ٥٠ میلیون تومان بوده رو آزاد کرده است.
شعار سال: ۲۴ تیرماه بود که سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان با حضور در زندان بزرگ تهران طرح آزادی زندانیانن غیر عمد را کلید زد، اما حاشیه‌های این مراسم به اینجا ختم نشد و برخی مدعی شدند که فتاح سودای انتخابات در سر دارد، ولی او در نشست خبری خود این ادعا را رد کرد و گفت که قصد شرکت در انتخابات را ندارد.

گفتنی است روز گذشته در میان انبوه اخبار و تیتر‌های گوناگون به خبری برخوردیم که بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ۱۹ میلیارد تومان خرج مهریه ۱۲ زن کرده و تنها ۱۲ نفر از زندانی‌ها آزاد شدند!
آزادی تمامی زندانیان جرایم غیر عمد با بدهی زیر 50 میلیون
از همین رو خبرنگار اجتماعی ما پیگیر صحت خبر را از مسولان بنیاد مستضعفان شد و به این پاسخ رسید که بنیاد مستضعفان تمامی زندانیان جرایم غیر عمد کشور از جمله بدهکاران مهریه که میزان بدهی آنان زیر ٥٠ میلیون تومان بوده رو آزاد کرده است و کل اعتبار تخصیص داده شده براى این موضوع ٥٠ میلیارد تومان بوده است.

در ادامه گفته شد ممکن است بدهی فردی بیش از ٥٠ میلیون تومان بوده، ولی سازمان زندان‌ها پیگیری بوده است که رضایت طرف مقابل را جلب کند تا با دریافت مبلغ ٥٠ یا کمتر، رضایت دهد و فرد مورد نظر آزاد شود.

گفتنی است از طرف دیگه ممکن است خیرین نیز با سازمان زندان‌ها مشارکت کرده باشند و افراد دیگرى را هم آزاد کنند.
اما توافق بنیاد با سازمان زندانها، براى آزادی زندانیان جرایم غیرعمد زیر ٥٠ میلیون تومان بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 18 مرداد 1399، کد خبر: ۸۶۷۴۰۷
، www. snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
این اخبار رو که می شنویم یه کم خوشحال میشیم و حال بد این روزها رو کمتر می کنه. خیلی ها بخاطر مبالغ خیلی ناچیز درزندان ها اسیرند و این مسئله می تونه عواقب خیلی بدتری برای خانواده هاشون و جامعه داشته باشه بخصوص اگر سرپرست خانوار هم باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین