پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۹۳۹
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
تخلف( نه جرم) پلاک پوشی را می توان بعنوان تخلفی نسبتا فراگیر(از بعد پراکنش جغرافیایی در پهنه شهری ، نه تعداد) و شاید رفتاری اعتراضی در برابر طرح قابل نقدی چون طرح ترافیک محسوب نمود. مختل کردن زندگی خیلی از شهروندان به اسم مقابله با آلودگی هوا و گزارشات غیرشفاف از عملکرد طرح. این بار قرعه بنام حاج آقای ما افتاده.
شعار سال:خیلی از شهروندان از طرح ترافیک دل پری دارند. طرحی که باید باعث ساماندهی زندگی مردم شود، تبدیل به عامل ایجاد اختلال در زندگی شهروندان شده است. به اسم مقابله با آلودگی هوا و به رسم ، تامین منبع درآمدی برای شهرداری.

اگر اجرای چنین طرحی، اینقدر اهمیت داشت و دارد، چرا شهرداری، اقدام به رفع عیوب آن نمی کند؟ چرا به گونه ای اجرا نمی گردد که باعث افزایش رضایت شهروندان را فراهم سازد؟ چرا نتایج ملموس و گزارشات شفافی از هزینه کرد مبالغ دریافتی بشکل سالیانه به اطلاع عموم رسانیده نمی شود؟ چرا برخی از شهروندان فکر می کنند که این طرح، برای سلامت شهروندان نیست و نوعی دکان برای شهرداری هاست؟ چرا در اوج کرونا، این طرح را لغو نمی کنند؟ ...... . رو دربایستی را کنار بگذاریم. این طرح هزار و یک مشکل دارد و ان شاالله به همت شهروندان و همچنین حمایت قانون، از خجالت طرح های نصف و نیمه کج کارکردی نظیر طرح ترافیک، در خواهیم آمد.

قانون را برای رفاه شهروندان گذاشته اند. شهروندان خوب، مسلما به قانون خوب احترام می گذارند. چرا این حجم از مردم ، از طرح ترافیک بد می گویند؟ هر مرجعی که در خصوص ادعای فوق شک دارد را به مناظره علمی دعوت می کنیم. اگر قانع نشد، پیمایش میدانی از شهروندان تهرانی انجام می دهیم. اگر قانع نشد ، دیگر باید به حال خودش رهایش کرد و به کمک قانون به حقوق حقه رسید ( به قول قرآن ، افسارش را بر گردنش آویزان کرد تا وقت معلوم).

مکان : چهار راه لشکر به سمت میدان منیریه تهران // برای حفظ حریم شخصی، بخش هایی از تصویر را پوشانده ایم.
 
 

پایگاه خبری -تحلیلی شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین