پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۵۹۳
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شكايت از مسئولان ايرنا در خصوص مصاحبه اين خبرگزاری با یکی از مسئولان ارتش جمهوری اسلامی را رد كرد.
شعار سال: سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در خصوص مصاحبه ایرنا با یکی از مسئولان ارتش جمهوری اسلامی شکایتی از ایرنا نداشته‌ایم.

در پی انتشار اخباری مشکوک و جهت‌دار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر شکایت سپاه و وزارت اطلاعات از ایرنا و تشکیل پرونده قضایی برای چند مدیر و خبرنگار این خبرگزاری به‌خاطر انتشار مصاحبه با یکی از مسئولین ارتش جمهوری اسلامی ایران، که با اهداف خاص دستاویز رسانه‌های معاند نیز قرار گرفته است، سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ با رد این ادعا گفت: سپاه در این خصوص شکایتی از ایرنا نداشته است و اخبار منتشرشده دراین خصوص کذب است و مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.

سردار شریف تأکید کرد: این گونه خبرسازی‌ها تأثیری در وحدت و اخوت تزلزل‌ناپذیر سپاه و ارتش در صیانت از امنیت و منافع ملی کشور و نیز تعامل این نهاد انقلابی و مقتدر با اصحاب رسانه نخواهد داشت.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار ۲۲ تیر ۹۹، کد خبر: ۲۳۰۴۸۳۹، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین