پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۷۹۹
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
مقام معظم رهبری در خلال ارتباط تصویری با نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدامات صورت گرفته در ابرپالایشگاه ستاره خلیج فارس را تحسین کردند.
شعار سال: حضرت آیت الله خامنه‌ای در ارتباط تصویری با نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن بین توصیه‌هایی کارگشا، به تمجید از زیرساخت‌های کشور از جمله ابرپالایشگاه ستاره خلیج فارس پرداختند.

ایشان بیان داشتند: بعضی از این ظرفیت‌ها طبیعی است، بعضی انسانی است. لذا می‌بینید به خاطر همین ظرفیت‌ها است که در دوران سخت‌ترین تحریم‌ها و فشارهای همه‌جانبه‌ای که علیه کشور در زمینه‌ اقتصاد به وجود می‌آید، کشور توانسته چند هزار شرکت دانش‌بنیان به وجود بیاورد.

رهبر معظم انقلاب به صدها طرح زیربنایی ایجاد شده در زمان تحریم اشاره کردند و افزودند: در همین دوران تحریم و با وجود کاهش درآمد نفت، کار بزرگی مثل ایجاد پالایشگاهِ ستاره‌ خلیج فارس را انجام بدهد؛ یک حرکت به این بزرگی، و کارهای فراوان که در زمینه‌ مسائل نیرو، آب و برق انجام گرفته؛ افتتاح‌های فراوانی دارد انجام می‌گیرد که شما می‌بینید اینها را؛ اینها واقعی است، اینها وجود دارد، دارد کار انجام میگیرد.

ایشان فرمودند: در زمینه‌ صنایع نظامی، کارهای حیرت‌انگیز انجام می‌گیرد، در زمینه‌ مسائل فضایی هم همین ‌جور. دشمنان ما، مخالفین ما، همان کسانی که این تحریم‌ها را تحمیل کرده‌اند و امیدوار بودند که ایران را به خاطر این تحریم‌ها به زانو دربیاورند، همان‌ها دارند اقرار می‌کنند، اعتراف می‌کنند که نتوانسته‌اند و کشور سر پای خودش ایستاده؛ این نشان‌دهنده‌ این است که بنیه‌‌ کشور خیلی قوی است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 24 تیر 1399، کد خبر:  1028445،  www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین