پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۴۰۳
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
آمار صعودی تعداد بیماران کرونایی دوباره نگرانی را به کسانی که یکبار به کرونا مبتلا شده اند بازگرداند و آن‌ها از ترس ابتلا دوباره خود را سفت و سخت قرنطینه کردند.
 
تعداد بازدید : 13
 
 
شعار سال:  یک زن ۴۰ سال ژاپنی که ساکن شهر اوساکا در غرب ژاپن است، کرونا گرفت و در بیمارستان بستری شد، او به عنوان راهنمای تور گردشگری فعالیت می‌کند و هفته گذشته به ووهان چین سفرکرده است.

حالا یک هفته از بستری بودن او در بخش مراقبت از بیماران کرونایی می‌گذرد، او هنوز سرفه می‌کند پزشکان دوباره او را مورد آزمایش قرار دادند، این بار نتیجه منفی است و نشانه‌ای برای بهبودی نسبی بیمار دیده می‌شود.
 
پس او را برای استراحت و قرنطینه خانگی از بیمارستان مرخص کردند. آزمایش دیگری که یک هفته بعد از مرخص شدن انجام شد هم نشان داد که او به‌طور کامل بهبود یافته است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار: 27 تیر 1399، کد خبر  ۷۳۷۸۵۹،  www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین