پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۴۶۶
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
پیشتر برخی کاربران فضای مجازی در چین و آمریکا "شی جین پنگ" رییس جمهوری چین را با شخصیت کارتونی "وینی" مقایسه کرده‌اند.

شعار سال: پمپئو اخیرا و همزمان با تشدید تنش ایالات متحده آمریکا با چین، با انتشار یک عکس از سگ خانگی خود در صفحه توییترش نوشت:" مرسر و تمام اسب بازی‌های مورد علاقه‌اش"

برخی کاربران فضای مجازی و رسانه‌ها در آمریکا انتشار تصویرشخصیت کارتونی -عروسکی "وینی" در توییت پمپئو را اقدامی شیطنت‌آمیز از سوی وزیر خارجه آمریکا برای تمسخر رییس جمهوری چین توصیف کرده‌اند.

توییت شیطنت‌آمیز پمپئو: همه اسباب بازی‌های

پیشتر برخی کاربران فضای مجازی در چین و آمریکا "شی جین پنگ" رییس جمهوری چین را با شخصیت کارتونی "وینی" مقایسه کرده‌اند. این تشبیه از سال 2013 و در جریان دیدار اوباما با "شی جن پنگ" آغاز شد.

این تشبیه به قدری در فضای مجازی چین و جهان بازتاب یافت که 2 سال پیش مقامات چینی نمایش "کریستوفر رابین" فیلم جدید استودیوی "دیزنی" آمریکا را ممنوع کردند.

توییت شیطنت‌آمیز پمپئو: همه اسباب بازی‌های

پمپئو دیروز در مصاحبه با یک رادیو محلی در "آیوا" نیت شیطنت‌آمیز پشت توییت خود را رد کرد و در پاسخ به سوال "سیمون کانوِی" مجری رادیو درباره پخش یک گزارش تفصیلی درباره تشبیه رییس جمهوری چین با شخصیت کارتونی"وینی" در شبکه بی‌بی‌سی،  با خنده گفت این گزارش را ندیده است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری عصر ایران ، تاریخ انتشار 26 تیر    99، کد خبر:   737925، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین