پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۷۴۲
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به توئیت احمد نادری نماینده اصولگرای تهران از او خواست پیش از اظهار نظر ابتدا در مورد مطلب خود حداقل یک سرچ ساده انجام دهد.
شعار سال:محمد مهاجری، روزنامه‌نگار اصولگرا در واکنش به توئیت احمد نادری نماینده اصولگرای تهران در مجلس  نوشت: مشکل اساسی برخی نمایندگان ‎مجلس یازدهم، ضعف سواد در حوزه های مختلف است. اگر آقای ‎احمد نادری در یک سرچ ساده گزارش اخیر «اگنس کالامارد» گزارشگر ویژه سازمان ملل را می خواند، حرفهایش بوی عوامی نمی‌داد. اسنادی که این گزارش بر اساس آن تهیه شده از ‎وزارتخارجه کدام کشور به او داده شده؟!
 
احمد نادری که پیش از این یک بار به خاطر تشویق مجلس به سردادن "شعار مرگ بر آمریکا در حمایت از مردم آمریکا" خبرساز شده بود، در توئیتی وزارت امور خارجه را در پیگیری موضوع ترور سردار سلیمانی منفعل توصیف کرده است. این درحالیست که گزارشگر سازمان ملل درباره ترور سردار سلیمانی، در گزارشی به صراحت اعلام کرد که هیچ مدرکی در دست نیست که ادعاهای آمریکا درباره سردار سلیمانی را تایید کند. به نظر می رسد احمد نادری، از آن گزارش که بازتاب گسترده ای در رسانه های ایران و جهان داشته بی خبر است!



پایگاه خبری- تحلیلی شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین