پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۹۶۱
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
دو نماینده جمهوری خواه و نائب رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس نمایندگان سند پیش‌نویس قانون اعمال تحریم‌ها علیه مقامات ترکیه به علت خرید سامانه‌های دفاع موشکی اس-۴۰۰ روسیه را تنظیم و تقدیم کردند.
شعارسال: شماری از نمایندگان آمریکا، پیش‌نویس قانون تحریم ترکیه به علت خرید سامانه دفاعی «اس-۴۰۰» روسیه را به کنگره تقدیم کردند.
 
«آدام کنزینگر» نماینده جمهوری خواه عضو کنگره آمریکا و یکی از آماده کنندگان این پیش‌نوس گفت: دو نماینده جمهوری خواه و نائب رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس نمایندگان سند پیش‌نویس قانون اعمال تحریم‌ها علیه مقامات ترکیه به علت خرید سامانه‌های دفاع موشکی اس-۴۰۰ روسیه را تنظیم و تقدیم کردند.

گفته شده، این سند پیش‌نویس با عنوان «قانون مقابله با صادرات سلاح روسیه» تنظیم شده است و هدف از آن «قرارداد بزرگ» توصیف کردن این نوع خرید‌ها است تا اقدام ترکیه زیرمجموعه قانون کاستا قرار گرفته شود و تحریم‌ها علیه آنکارا اعمال شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹، کدخبر: ۹۷۴۴۷۷، www. shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین