پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۲۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
نماینده مردم زاهدان در مجلس در مورد اشتباهات دولت روحانی به انتقاد پرداخت.
شعار سال: حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۹ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا و آرزوی توفیق و سلامتی برای رهبری و مردم ایران، گفت: امسال حدود پنج سال است که از برنامه برجام نافرجام می‌گذرد و این درحالی است که ریاست محترم جمهوری بعد از برجام اعلام کرد مشکلات معیشتی و اقتصادی بر طرف خواهد شد.
وی ادامه داد: علیرغم اینکه مقام معظم رهبری فرموده بودند به کدخدا و یاران اروپایی‌اش اعتماد نکنید، ولی مسئولان متاسفانه بر این مسائل خیلی تکیه نکردند و باورشان این بود کدخدا مشکلات را حل خواهد کرد.
نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، بیان کرد: متاسفانه امروز شاهد فقر، گرانی، تورم لجام گسیخته و مشکلات زیادی در اقشار مستضعف و محروم کشور هستیم.
وی افزود: آقای رئیس‌جمهوری یک شب گرسنه نخوابیده که ببیند گرسنگی چه معنی دارد. بی‌پول نبوده که فرزند خود را نتواند بخاطر بی‌پولی به مدرسه بفرستد. فرزندانش بیکار نبوده که ببیند بیکاری چه بلایی سر خانواده‌ها آورده است.
شهریاری تصریح کرد: خانواده‌هایی هستند که چهار تا پنج نفر بیکار تحصیل کرده دارند، اما متاسفانه هیچ شغلی برای آن‌ها وجود ندارد.

کره جنوبی طلب ایران را پرداخت نمی‌کند
وی در بخشی دیگر سخنان خود با انتقاد از عدم وصول بدهی ایران از کره جنوبی، گفت: شرایط به گونه‌ای است نه تنها اروپا جوابگو نیست بلکه کشور‌هایی مانند کره جنوبی نیز ۹ میلیارد دلار طلب ایران را پرداخت نمی‌کند.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: این در حالی است که جمهوری اسلامی سالانه ده‌ها میلیارد دلار واردات از کشورکره جنوبی دارد.

وزارت خارجه پیگیر سرنوشت سربازان ربوده شده باشد
وی ابراز کرد: متاسفانه سیاست خارجی ما خوب نبوده به طوری که نه تنها در اروپا و امریکا نتوانسته کاری انجام دهد بلکه در کشور‌های همسایه مانند پاکستان و افغانستان به همین شکل بوده است.
شهریاری بیان کرد: بیش از یکسال و نیم می‌گذرد که دو نفر از عزیزان سپاه ما گروگان گرفته شدند، اما تاکنون هیچ خبری از آن‌ها نیست. جناب آقای ظریف اگر فرزند و وابسته شما گروگان بود، باز این طور برخورد می‌کردید؟
وی افزود: شما می‌دانید که مسئولان اطلاعاتی-امنیتی ما جایگاه اشرار را می‌دانند، پس چرا اقدام جدی نمی‌کنید؟ مگر قانون استرداد مجرمین نداریم؟ چرا کاری نمی‌کنید؟ کی به فکر می‌افتید؟
نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم، ابراز کرد: دو سال قبل در مجلس گفتم دولت اگر کاری نکند بخاطر فقر، گرسنگی و فشار محرومین مردم روزی خواهند ریخت ما را از مجلس و دولتمردان از دولت بیرون خواهند که این امر خیلی زمان نخواهد برد.
وی خطاب به دولت ادامه داد: چرا چشم و گوشتان را بستید و توجه نمی‌کنید؟ چرا به فکر معلمان حق التدریسی، بازنشستگان، همسان‌سازی حقوق، کادر بهداشتی و درمانی نیستید؟ کی می‌خواهید به خود بیایید؟ آیا این‌ها آگاهانه است یا مغرضانه و یا برنامه‌ای دارید؟ چرا فکر نمی‌کنید مسائل اقتصادی ما را کدخدا حل نخواهد کرد؟
شهریاری تاکید کرد: اقتصاد کشور باید بومی‌سازی شود و روی پای خود باید بایستیم، جهش تولید و تولید ملی که مقام معظم رهبری سال هاست تذکر می‌دهند چرا به فکر نیستید و انجام نمی‌دهید؟

آمار ابتلای ۲۵ میلیون ایرانی به کرونا وجود خارجی ندارد
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار شده از مبتلایان احتمالی کرونا در کشور گفت: دیروز متاسفانه آقای رئیس‌جمهوری مسائلی را مطرح کرد که رسانه‌های خارجی و ضد انقلاب حداکثر بهره‌برداری را کردند.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جناب آقای رئیس‌جمهوری مگر می‌شود با آمار تخمینی مسئله‌ای را مطرح کنید که اگر قرار بود برای کشور ما اتفاق بیفتد باید در امریکا ۱۲۰ میلیون و درکشور‌های اروپایی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون بیمار کرونایی داشته باشیم. چرا شما مسائلی که اطلاع واقعی ندارید و تخمینی است را در رسانه ملی مطرح می‌کنید که دشمنان ما حداکثر بهره‌برداری را بکنند؟
وی تصریح کرد: اگر ۲۵ میلیون نفری که آقای رئیس‌جمهوری مطرح کرده درست باشد تاکنون باید ۷ میلیون نفر بستری باید داشته باشیم که واقعا وجود خارجی ندارد. بر این اساس وزیر بهداشت و درمان در خصوص آماری که رئیس‌جمهوری ارائه کرده تذکر دهد و یاد آوری کند.

پرداخت کمتر از ۳۰ درصد اعتبار کرونایی به وزارت بهداشت
شهریاری با اشاره به مشکل زیرساختی در حوزه بهداشت و درمان، تاکید کرد: باید کمک کنیم منابع مالی برای وزارت بهداشت و درمان در رابطه با مبارزه با کرونا در پاییز و زمستان فراهم و زیرساخت‌ها را درست کنیم، چون اگر منابع در اختیار نگذاریم شرایط سخت خواهد بود.
وی تاکید کرد: درصورتی که فکر اساسی در این رابطه نشود در پاییز و زمستان با توجه به بیماری آنفولانزا و همراه شدن کرونا قطعا مشکلات جدی خواهیم داشت.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یک میلیارد یورویی که مقام معظم رهبری برای کرونا اختصاص داد حتی ۳۰درصد از آن به حوزه بهداشت و درمان اختصاص نیافت.
شهریاری تصریح کرد: کادر بهداشتی و درمانی و مدافعان سلامت همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و صادقانه مبارزه کردند و تعداد زیادی جان خود را در مبارزه با کرونا از دست دادند، اما متاسفانه مطالباتشان ماه هاست که پرداخت نشده است.
وی افزود: پرسنل قراردادی و شرکتی در حوزه بهداشت و درمان هنوز کارهایشان انجام نشده و قرار بود ۵۰درصد فوق العاده شغلی که برای پرسنل بهداشتی و درمانی منظور شود، ولی تاکنون تحقق نیافته است.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی‌ها افسار گسیخته تصریح کرد: دولتمردان کی می‌خواهند به فکر باشند و بیایند مشکلات را حل کنند؟ متاسفانه این روز‌ها گرانی غوغا می‌کند و منابع ارزی و طلا کشور که دولتمردان به تاراج دادند که باعث شده تا امروز قیمت دلار به فلک بکشد.
وی ادامه داد: چه کسی می‌تواند تخم‌مرغ ۱۵۰۰ تومانی بخرد؟ فقرایی در استان زاهدان و سایر اقصا نقاط کشور هستند شاید نتوانند شش ماه یکبار گوشت بخورند و ماده پروتئینی مصرف کنند.
شهریاری ابراز امیدواری کرد: دولتمردان قبل از این که مردم با آن‌ها برخورد کنند به خودشان بیایند و مجلس شورای اسلامی فکر اساسی برای وضعیت فعلی کشور کند.
وی با اشاره گرانی‌های اخیر بازار مسکن افزود: اجاره بها را به جایی رسانند که دیگر به متلک می‌گویند پشت بام یک واحد ۸ متری را باید ۷۰۰ هزار تومان اجاره کنید.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کمر فقرا زیر بار بی‌تدبیری دولت بی‌تدبیر و نا امید شکسته؛ امیدواریم که هرچه زودتر مشکلات برطرف شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش نیوز، تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹، کد خبر ۱۱۱۲۱۳، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
0
راست میگه آقای رئیس جمهور و مسئولان باید دلسوزانه تر بامشکلات مردم برخورد کنند.همه چیز گرون شده و دخل مردم کفاف خرجشون رو نمیده .سبد غذایی کوچیک شده و بیکاری زیاد شده و مشکلات دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین