پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۷۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
نماینده ساوه در مجلس با اشاره به اینکه دولت در حال سوءاستفاده از تعامل مجلس است، گفت: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تعامل مجلس با دولت شاهدیم که قوه مجریه در امورات مهم، مجلس را به حساب نیاورده و مشورت نمی‌کند.
شعار سال:حجت‌الاسلام محمد سبزی نماینده ساوه در مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: متأسفانه برخی‌ها از بیرون مجلس به دنبال مدیریت نمایندگان هستند و این افراد می‌کوشند با فشار به نمایندگان و تحمیل نظرات و اراده‌شان در تصمیم‌گیری و اتخاذ اقدامات انحراف ایجاد کنند در حالی که نمایندگان در مجلس با جمع زیادی از نخبگان و متخصصان و مشاوران مشورت کرده و برای هر اقدامی سعی می‌کنند نظرات مختلف را جویا شوند.
 
وی با اشاره به اینکه دولت در حال سوءاستفاده از تعامل مجلس است، افزود: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تعامل مجلس با دولت متأسفانه شاهد آن هستیم که قوه مجریه در امورات مهم، قوه مقننه را به حساب نیاورده و با آن مشورت نمی‌کند؛ آنها تلاش دارند که سؤال، استیضاح و اقدامات نظارتی مجلس در مورد دولت را به بوته فراموشی سپرده و در تصمیم‌گیری‌های مجلس انحراف ایجاد کنند.
 
سبزی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مسؤولین دولتی و وزرا در کمیسیون‌های تخصصی به نمایندگان برای پیگیری موضوع و مشکل کلمه «چشم» را می‌گویند اما عملاً کاری انجام نمی‌دهند.
 
وی با اشاره به سفر استانی برخی وزرا خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مسؤولین دولتی و وزرا در سفرهای استانی و شهرستانی بیش از 20 خودروی شاسی بلند و چند میلیاردی آنها را همراهی می‌کند که اکثرا این خودروها متعلق به مدیران کل استانی است که بازخورد بسیاری بدی بین مستضعفان دارد.
 
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در وضعیت معیشتی و اقتصادی ضعیف فعلی این حجم از خودروی خارجی چند میلیاردی که دولتمردان را در این سفرها همراهی می‌‌کند بازخورد بسیار بدی برای انقلابی که متعلق به پابرهنگان است دارد.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری فارس   ،تاریخ انتشار:  20  مرداد 1399،کدخبر:  13990520000607 ،www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
کلا انگار هر ارگانی داره واسه خودش کار می کنه. هماهنگی بین مسئولان خیلی مهم هست که متاسفانه کمرنگ شده .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین