پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۶۷۲
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: مجلس شورای اسلامی در حال بررسی راهکار مناسب برای بازگرداندن پول‌های بلوکه شده ملت در کشور‌های مختلف است.
شعار سال: «عباس گلرو»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به بهانه اعمال تحریم‌های بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران، دارایی‌های ملت در برخی کشور‌ها بلوکه یا مسدود شده است گفت: در کمیسیون راهکار قانونی استرداد دارایی‌های ملت از کشور‌های مختلف از جمله کره جنوبی را بررسی خواهیم کرد.

گلرو با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی پیگیر منافع ملت است تصریح کرد: به منظور تامین و حراست از منافع اقتصادی کشور در برابر تحریم‌های خصمانه امریکا تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت تا خدشه‌ای به منافع مردم وارد نشود.

رییس کمیته روابط خارجی با اشاره به اینکه در حال بررسی ویژه این موضوع هستیم و مجلس در چارچوب وظایف قانونی عمل خواهد کرد افزود: در مورد کره جنوبی از دولتمردان این کشور می‌خواهیم تا در چارچوب روابط دوستانه و بدور از فشار کشور‌های ثالث به تعهدات خود در روابط تجاری با جمهوری اسلامی ایران عمل کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ انتشار: 1 مرداد 1399، کد خبر: 1629386،  www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین