پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۴۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس می‌گوید: آمریکا در یک زمانی احساس قلدرمآبانه داشت اما به قول مقام معظم رهبری دیگر گذشت زمان بزن و در رو! دوران قلدری آمریکا تمام شده و باید آمریکا را به فهم، درک و شعور قوانین بین‌المللی و حریم هوایی، فضایی و زمینی وادار کرد. آمریکا باید مثل باقی کشورها تسلیم مقررات شود و اگر نشود اولین کسی که سیلی خواهد خورد خود آمریکاست.
شعار سال: «سیدمحمد موحد»، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، درباره ورود این کمیسیون به مسئله تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: در اینجا دو نکته حائز اهمیت است؛ اولا هر ایرانی با هر گرایش، دیدگاه و تفکری باید در مقابل این حرکت زشت و ضدانسانی و ضد مقررات بین‌المللی آمریکا موضع داشته باشد. دوما دستگاه‌های قانونی و مربوطه هم باید با حساسیت بیشتری این موضوع را پیگیری کنند.  

موحد درباره واکنش مجلس یازدهم به این مسئله بیان کرد: مجلس یازدهم که مردم امید به آن دارند باید ورود به هنگام و حضور به موقع در این رابطه داشته باشد و در راستای مسئولیتی که دارد به عنوان مجلس شورای اسلامی و به عنوان مجلسی که متعلق به کشور اسلامی است، باید قطعا عکس‌العمل لازم را داشته باشد. کمیسیون‌های مربوطه در راستای ابعادی که اشاره کردم کمیسیون امنیت ملی و قضایی هر کدام‌شان باید در راستای مسئولیتی که متوجه‌شان است، عکس‌العمل و موضع مناسب را در این رابطه اتخاذ کنند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به فرمایش رهبری، مطرح کرد: آمریکا در یک زمانی احساس قلدرمآبانه داشت، اما به قول مقام معظم رهبری دیگر گذشت زمان بزن و در رو! دوران قلدری آمریکا تمام شده و باید آمریکا را به فهم، درک و شعور قوانین بین‌المللی و حریم هوایی، فضایی و زمینی وادار کرد. آمریکا باید مثل باقی کشور‌ها تسلیم مقررات شود و اگر نشود اولین کسی که سیلی خواهد خورد، خود آمریکاست.

او افزود: در یک دورانی این مسائل برای آمریکا غیرقابل فهم بود. آمریکا فهمید که پس از ترور شهید سلیمانی، هزینه‌ای برای او در نظر گرفته شده است. این است که هیچ آمریکایی به عنوان حاکمیت آمریکا در هیچ جای دنیا امنیت ندارد و باید بدانند که شهادت شهید سلیمانی چیزی نیست که بشود به سادگی از کنارش عبور کرد. آمریکا به نتیجه رسیده است که بهای غلطی که کرده برایش غیرقابل جبران است. کمیسیون در هفته بعد تشکیل می‌شود و قطعا به این مسئله ورود خواهد کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۰۳۴۵۲۶، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
0
با شعار نمیشه سیاست خارجی رو گردوند از این قصه ها زیاد شنیدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین