پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۰۴۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
ایران در نامه‌ای از سازمان ملل خواست آمریکا را در ارتباط با رهگیری هواپیمای مسافربری خود از سوی دو جنگنده آمریکایی در آسمان سوریه مسئول بشناسد.
شعارسال: نماینده دائم ایران در نامه‌ای به دبیر کل و شورای امنیت سازمان ملل اعتراض شدید ایران را به نقض قوانین بین‌المللی از سوی آمریکا در ارتباط با رهگیری هواپیمای مسافری خود بر فراز آسمان سوریه اعلام کرد.

ایران از سازمان ملل خواست آمریکا را در ارتباط با رهگیری هواپیمای مسافری خود از سوی دو جنگنده آمریکایی در آسمان سوریه مسئول بشناسد.

براساس گزارش واشنگتن پست، مجید تخت روانچی نماینده دائم ایران در سازمان ملل طی نامه‌ای به آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل و همچنین شورای امنیت سازمان ملل اعتراض شدید ایران به نقض قوانین و حقوق بین المللی از سوی آمریکا را اعلام کرد و بر پیگیری این موضوع از طریق مجامع بین المللی تاکید کرد.

روانچی گفت: یک هواپیمای ایرباس A ۳۱۰ متعلق به شرکت ماهان از تهران به بیروت در روز ۲۳ جولای به طور تهاجمی و غیرمنتظره توسط دو جنگنده اف-۱۵ آمریکایی مورد تعقیب و رهگیری قرار گرفته است در حالیکه این هواپیما در حال عبور از کریدور بین المللی در آسمان سوریه بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جماران، تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۴۶۱۹۰۲، www.jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین