پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۸۷۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
پایگاه تحلیلی خبری نفتی‌ها طی نظرسنجی از مخاطبین خود خواسته تا بگویند با توجه به افزایش تعدیل نیرو در پروژه های نفت،گاز و پتروشیمی در ماه های اخیر چه کسی مقصر اصلی این مساله است؟
شعار سال :‌ در سال‌های اخیر مطالبات نیرو‌های پیمانکاری صنعت نفت همواره یکی از موضوعات مهم در حوزه نیروی انسانی این صنعت بوده است و در ماه‌های اخیر هم با توجه به افزایش تورم و وضعیت تحریم‌ها بسیاری از کارگران حاضر در طرح‌ها و پروژه‌های پتروشیمی که عمدتا زیرنظر پیمانکاران مشغول به کار هستند، با مشکلات عدیده‌ای چه در زمینه پرداخت‌ها و چه در زمینه امنیت شغلی مواجه شده‌اند.
در این میان عده‌ای معتقدند عدم نظارت معاونت منابع انسانی وزارت نفت و شرکت ملی نفت بر رفتار و عمکرد پیمانکاران باعث شده است این شرکت‌ها به صورت سلیقه‌ای با نیرو‌های پیمانکاری برخورد کرده و حقوق اولیه این کارکنان به راحتی تضییع شوند و از سویی دیگر نیز برخی کارشناسان مسلط به این جوزه ضعف در قوانین و نظارت بر اجرای صحیح آن‌ها را علت اصلی بروز این معضل می‌دانند.
حال از آن جایی که کارگران پیمانکاری در پروژه‌ها و طرح‌های صنعت نفت و گاز پتروشیمی به عنوان بازوان حیاتی این صنعت محسوب می‌شوند؛ پایگاه تحلیلی خبری نفتی‌ها نیز نظرسنجی این هفته خود را به این موضوع اختصاص داده و از مخاطبین خود خواسته تا نظربگویند به نظرشان با توجه به افزایش تعدیل نیرو در پروژه‌های نفت، گاز و پتروشیمی در ماه‌های اخیر چه کسی مقصر اصلی این مساله است؟


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری نفتی ها، تاریخ انتشار:۳ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: naftiha.ir/۳۸۷۹۰
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین