پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۵۶۰
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: با توجه به اینکه بنده در مجلس هشتم عضو هیئتی که این قانون را تنظیم کرد و نوشت، بودم و از طرف دیگر با توجه به تغییر شرایط و مطالبات باید دید که دوستان چه تصمیمی در این رابطه دارند.

شعار سال: «محمد مهدی مفتح»، عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس یازدهم، در رابطه با نشست هم‌اندیشی حجت‌الاسلام جنتی، دبیر شورای نگهبان با اعضای هیات رئیسه مجلس یازدهم و تاکید وی بر تغییر و اصلاح ساز و کار هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: در جریان این دیدار نیستم و اطلاع ندارم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در رابطه با اصلاح آئین‌نامه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: تاکنون این هیئت یک جلسه برگزار کرده است و باید جلساتی بیشتری برگزار شود که در این مورد رایزنی کنیم.

مفتح در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بنده در مجلس هشتم عضو هیئتی که این قانون را تنظیم کرد و نوشت، بودم و از طرف دیگر با توجه به تغییر شرایط و مطالبات باید دید که دوستان چه تصمیمی در این رابطه دارند، لذا فعلا هیچ چیزی مشخص نیست.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، به تاریخ‌: ۶ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۰۳۵۰۶۵، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین