پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۲۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
عضو هیات عالی نظارت بر رفتار نمایندگان در رابطه با اظهارات احمدی بیغش، نماینده مردم شازند، مبنی بر اینکه «بنا بوده است اختیار جزایر ایرانی به چین واگذار شود» گفت: ظاهرا او چنین صحبتی را تکذیب کرده است، با توجه به اینکه او این خبر را تکذیب کرده، هیئت عالی نظارت بر رفتار نمایندگان به این موضوع ورود نمی‌کند.
شعارسال: «حسن شجاعی»، عضو هیات عالی نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس یازدهم،  در رابطه با اظهارات احمدی بیغش، نماینده مردم شازند، مبنی بر اینکه «بنا بود اختیار جزایر ایرانی به چین واگذار شود» گفت: ظاهرا او چنین صحبتی را تکذیب و مطرح کرده که منظورش چنین نبوده است. با توجه به اینکه او این موضوع را تکذیب کرده، هیئت عالی نظارت بر رفتار نمایندگان به این موضوع ورود نمی‌کند.

او ادامه داد: اگر گزارشی به هیئت عالی نظارت ارسال شود، امکان بررسی وجود دارد و ضرورت هم ندارد این شکایت از سوی دولت باشد.

او در پاسخ به این سوال که منظورتان از اینکه گزارش باید به هیئت عالی نظارت ارسال شود چیست؟ گفت: یعنی خود هیئت قصد ورود به چنین مسائلی را ندارد و فقط منتظر ارجاع گزارش می‌ماند. امکان ورود وجود دارد، اما قاعده‌بر این است که گزارش و شکایت به هیئت ارجاع شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۰۳۱۰۷۸، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
0
یعنی هر کی بیاد هر حرفی بزنه و بعد تکذیب کنه دیگه کاری به کارش ندارند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین