پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۷۰۲
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
یک روزنامه عرب‌زبان مدعی شد که تهران قصد دارد با متحدان خود در همسایگی کشورهای اشغالی، به تل‌آویو موشک‌های نقطه‌زن بزند.
شعار سال: روزنامه فرامنطقه‌ای رأی‌الیوم در گزارشی نتیجه مطالعات مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را درباره تقابل احتمالی میان ایران و این رژیم منتشر کرد و نوشت: اقدامات نگران‌کننده ایران در کشور‌های عربی منافع اسرائیل را تهدید می‌کند، ولی این رژیم قادر است منطقه را متناسب با منافع بی‌نهایت خود ترسیم کند؛ بنابراین اسرائیل به‌شدت در حال بررسی اقدامات خود برای جلوگیری از توسعه برنامه هسته‌ای ایران، پایگاه سازی در سوریه و جلوگیری از ساخت موشک‌های نقطه زن است که روزانه تل‌آویو را تهدید می‌کنند.
در این گزارش با اعتراف به اینکه رژیم صهیونیستی برای توسعه نفوذش در کشور‌های عربی با محدودیت‌های متعددی مواجه است، آمده: تقابل میان تهران و تل‌آویو در سوریه، نوار غزه، لبنان و عراق در حال وقوع است و ارزیابی می‌شود جنگ آینده میان دو طرف در جبهه‌های مختلفی رخ دهد. باید هشدار داد دغدغه این روز‌های ایالات متحده شیوع کرونا، رکود اقتصادی و انتخابات ریاست جمهوری است که باعث می‌شود از نظارت صحیح بر رفتار‌های ایران و کنترل نفوذش در منطقه غافل شود.
روزنامه هاآرتص، چاپ رژیم صهیونیستی در گزارشی به تحلیل سکوت تهران در برابر اقدامات خرابکارانه و آتش‌سوزی‌های اخیر در ایران پرداخت و نوشت که احتمالاً سرانجام این سکوت، ریختن اشک و خون در تل‌آویو خواهد بود. جمهوری اسلامی به خطوط قرمزی که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای خود وضع کرده است، نزدیک‌تر می‌شود و این موضوع گویای آن است که این رژیم باید در روز‌ها یا هفته‌های آینده منتظر حملات ایران باشد.
گمانه زنی در مورد انتقام ایران از تل‌آویو
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی

این گزارش می‌افزاید: پروژه توسعه موشک‌های نقطه‌زن جمهوری اسلامی با هدف فراهم کردن مقدمات حمله متنوع از چندین جبهه به دشمن صهیونیستی است و در این راستا حزب‌الله به موشک‌های نقطه‌زن و دوربرد مجهز شده و تهران آمادگی دارد هم‌زمان با آغاز جنگ با اسرائیل، این رژیم را از سوریه، عراق، یمن و دیگر کشور‌ها موشکباران کند.
رأی‌الیوم در گزارش خود می‌افزاید: منابع صهیونیستی تلاش کردند در این مدت از مشغول بودن ایران به موضوعاتی همچون شیوع کرونا و افزایش فشار تحریم‌های آمریکا در راستای اجرای نقشه‌های خود در داخل جمهوری اسلامی استفاده کنند و برخی خرابکاری‌ها را رقم بزنند.
در ادامه گزارش مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی آمده است: توان نقطه‌زنی موشک‌های ایران ارتقا یافته است و به‌دنبال هدف‌گیری دقیق نقاط حساس و حیاتی در سرزمین‌های اشغالی هستند. تهران می‌خواهد نه‌تن‌ها از ایران بلکه از جبهه‌های مختلف در شمال و جنوب اسرائیل، موشک‌ها را به سوی شهرک‌های اشغالی نشانه رود. البته طبق ارزیابی‌ها و بررسی‌های انجام‌شده، مأموریت هدف‌گیری موشک‌ها با متحدان ایران، یعنی حزب‌الله و دیگر نیرو‌های نیابتی خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۰۴۴۲۰، ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین