پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۸۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
شرکت هواپیمای امارات به مسافران خود اطمینان داد که چنانچه به هنگام پرواز به کرونا مبتلا شوند همه هزینه‌های بستری و قرنطینه را به آن‌ها خواهد داد.
شعار سال: هواپیمایی امارات در تلاش است که بار دیگر شمار مسافران خود را که به خاطر شیوع کرونا با کاهش زیاد مواجه شد، افزایش دهد.

در بیانیه رسمی سازمان هواپیمایی رسمی امارات آمده است: چنانچه مسافری به هنگام سفر به کرونا مبتلا شود به صورت رایگان درمان خواهد شد و هزینه قرنطینه او در هتل هم پرداخت خواهد شد و حتی اگر جان خود را از دست دهد هزینه های مراسم تشییع خاکسپاری او هم پرداخت خواهد شد.

این بیانیه درحالی است که شرکت های حمل و نقل هوایی در دوران کرونا به شدت تحت تاثیر قرار گرفتند و زیان زیادی دیده اند.

شیخ احمد بن سعید آل مکتوم رئیس مجموعه هواپیمایی امارات در بیانیه ای گفت: می دانیم که مردم با بازگشایی تدریجی مرزها دوباره به سفر روی خواهند آورد با این حال آنها می خواهند از وضعیت سلامت و بهداشت اطمینان حاصل کنند تا به هنگام سفر مشکلی برای آنها پیش نیاید.

این شرکت اعلام کرده است که این پیشنهاد که ۳۱ روز از زمان شروع پرواز مسافر معتبر باشد بلافاصله در دسترس خواهد بود و تا پایان اکتبر ادامه خواهد داشت.

این خدمات بدون توجه به کلاس سفر یا مقصد مسافر برای کلیه مشتریان هواپیمایی امارات رایگان است و بدون نیاز به ثبت نام به صورت خودکار اعمال می شود.

شرکت هواپیمایی امارات که مقر آن در دبی است همچنین اعلام کرد این بیمه هزینه های پزشکی را که به مقدار ۱۷۶ هزار و ۵۰۰ دلار پوشش می دهد.

همچنانکه هزینه دو هفته ای در هتل برای قرنطینه مسافران مبتلا که ۱۰۰ یورو برای هر روز است پرداخت خواهد شد.

همچنین این شرکت در صورت مرگ هر فردی به خاطر ابتلای به کرونا در اثنای سفر ۱۵۰۰ یورو برای تشییع جنازه او اختصاص خواهد داد.

بعد از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان کشورهای مختلف تصمیم گرفتند که مرزهای خود را ببندند و همین باعث شد تا پروازهای هوایی هم بسیار کم شود و هنوز هم مردم نگران تامین سلامت خود در صورت بازگشایی مرزها هستند.

لغو رقابت های بزرگی مثل بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و نشست های صنعتی و جشنواره های موسیقی باعث شد تا درخواست برای سفرهای هوایی کم شود.

سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) در ژوئن هشدار داد که سال ۲۰۲۰ بدترین سال مالی برای شرکت های هواپیمایی خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار: 7 مرداد 1399، کد خبر: 980727،  www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
0
چه راهکارها و سیاست های جالبی برای جذب مسافر استفاده می کنند . کرونا که خیلی به صنعت هوایی آسیب زده . احتمالا تا مدتهای مدید این خسارت جبران نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین