پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۱۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
سیدعلی حسینی با بیان اینکه از آنجا که ایرلاین‌های خارجی تحریم نیستند امکان واردات و صادرات کالا با شرایط بهتری برای تجار ایرانی میسر خواهد شد، به بیان راهکارهایی در جهت تشویق ورود ایرلاین‌های خارجی به ایران پرداخت.
شعار سال:سیدعلی حسینی، نایب رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و لجستیک اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: امارات پروازهای خود به سمت ایران را آغاز کرده و ترکیش ایر هم می‌خواهد به سمت افزایش پروازهای خود به‌سمت ایران حرکت کند؛ بدین جهت می‌توان امیدوار بود که با شرایط به‌وجود آمده تولیدکنندگان در نهایت کرایه حمل کمتری پرداخت خواهند کرد.
 
وی بیان کرد: از آنجا که ایرلاین‌های خارجی تحریم نیستند امکان واردات و صادرات کالا با شرایط بهتری برای تجار ایرانی میسر خواهد شد. شرکت هواپیمایی ایران تحریم شده و شرکت ایران ایر هم با محدودیت به کشورهای خارجی می‌رود لذا پروازهای خارجی می‌تواند بخشی از محدودیت‌ها را بکاهد.
 
نایب رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و لجستیک اتاق بازرگانی ایران افزود: برای آنکه شرکت‌های هواپیمایی خارجی برای نشست و برخاست در فرودگاه‌های ایران رضایت داشته باشند و به سمت افزایش فعالیت‌های خود بروند دو پیشنهاد دارم؛ اول آنکه می‌توانیم ایرلاین‌های خارجی را از ۱۰ درصد هزینه‌ای که سازمان راهداری می‌گیرد، معاف کنیم؛ یکی از دلایلی که رقم ۱۰ درصد از شرکت‌های هواپیمایی خارجی گرفته می‌شد حمایت از ایرلاین‌های ایرانی بود ولی در مقطع فعلی (تحریم و شیوع کرونا) به ایرلاین‌های خارجی و گسترش فعالیت‌های آنها نیاز داریم. دوم تخفیف در هزینه گمرکی و فرودگاهی است، این امر باعث تقویت حمل بار از طریق هوا و کاهش قیمت تمام شده کالا خواهد شد.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری تحلیلی نود اقتصادی   ،تاریخ انتشار:  30  تیر 1399،کدخبر: 2132834 ،www.90eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین