پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۱۹۹
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
عضو هیات مدیره و راهبر عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به تغییر مسیر هواپیمای ترکیش ایر از فرودگاه امام خمینی (ره) به فرودگاه باکو در شامگاه گذشته ضمن تکذیب ارتباط این تغییر مسیر با سامانه مخابراتی شرکت فرودگاه‌ها تاکید کرد: تمام ارتباطات مخابراتی شرکت در ۲۴ ساعت گذشته بدون وقفه و به صورت عادی مشغول ارایه سرویس بوده است.
شعار سال: محمد امیرانی درباره تغییر مسیر هواپیمای ترکیش ایر از فرودگاه امام خمینی (ره) به فرودگاه باکو با تکذیب ارتباط این تغییر مسیر با سامانه مخابراتی شرکت فرودگاه‌ها گفت: شرکت از تمام تجهیزات لازم در لایه‌های مختلف برای حفاظت امنیتی از شبکه مخابراتی استفاده کرده و از لحاظ نفوذ ناپذیری دارای رتبه قابل قبولی است.

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: شامگاه گذشته پس از بازگشت پرواز ترکیش از فرودگاه امام خمینی (ره) به سمت باکو، همزمانی این اتفاق با صدای آژیر و شایعه ارتباط آنها با هم باعث شد که سایت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با تعداد زیادی بازدیدکننده روبه رو شود که این امر کندی سایت را به دنبال داشت.

وی تاکید کرد: خلبان هواپیمای ایرباس 321 پرواز ترکیش ایر به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی از فراز تهران جایگزین دوم یعنی فرودگاه باکو را انتخاب کرد و پس از مساعد شدن هوا مجددا به فرودگاه امام خمینی (ره) بازگشت.

به گفته امیرانی، انتخاب فرودگاه جایگزین از بین فرودگاه‌های آلترنیت فرودگاه امام(ره) توسط خلبان و سیاست‌های ایرلاین مربوطه صورت می‌گیرد.

گفتنی است؛ همزمان با این پرواز، هواپیمایی از شرکت هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه بین المللی امام(ره) به زمین نشسته بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: 1031741، www.ilna.news.
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین