پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۰۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
مینو محرز، گفت: اگر در دنیا مردم رفتار‌های خود را تغییر ندهند شدت کرونا افزایش می‌یابد. در کشور‌ها ما افراد از هر فرصتی برای مسافرت رفتن استفاده می‌کنند این عادات را باید به حداقل برسانند.
شعار سال: طی روز‌های اخیر به دلیل تعطیلات برخی از افراد سفر را به ماندن در خانه ترجیح داده‌اند.

مینو محرز عضو کمیته ملی کرونا گفت: در آینده نزدیک به دلیل سفر‌های زیاد در این روز‌ها شاهد افزایش و شدت گرفتن موج کرونا در کشور هستیم.

او افزود: در ایام محرم فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک باید در اولویت قرار بگیرد. هرچند برای برگزاری مراسم عاشورا و تاسوعا دستورالعمل‌هایی از سوی وزارت بهداشت و درمان در دستور کار قرار داده است. امیدواریم اجرای دستورالعمل‌ها در اولویت قرار بگیرد، چون در غیر این صورت مشکلات متعدد بروز می‌کند.

این پزشک عفونی درباره نذورات تأکید کرد: در سال جاری قرار شد در خانه پخت‌وپز نذورات انجام نشود، بلکه به شکل خشک و مواد اولیه در اختیار نیازمندان قرار بگیرد. اینکه افراد صف بکشند برای نذری در شرایط کنونی اصلاً به صلاح نیست.

کارشناس سازمان جهانی بهداشت افزود: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده اگر مردم عادت‌های خود را کنار نگذارند و بخواهند همچون سال‌هایی گذشته به فعالیت بپردازند موج کرونا شدت می‌گیرد.

او درباره تغییرات در روند ویروس کرونا گفت: اگر در دنیا مردم رفتار‌های خود را تغییر ندهند شدت کرونا افزایش پیدا می‌کند. در کشور‌ها ما افراد از هر فرصتی برای مسافرت رفتن استفاده می‌کنند این عادات را باید به حداقل برساند هرچند انگار ترک عادت موجب مرض است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۵۰۷۵۲، www. borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
0
مردم رو باید مجبور کرد با توصیه مشکلی حل نمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین