پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۱۸۱
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
به دنبال فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای محرم و در پی تذکر‌های کادر درمان و ستاد مقابله با کرونا برای جلوگیری از سفر‌های غیر ضروری در این ایام به دلیل شیوع کرونا، باز هم عده‌ای از هموطنان با بی احتیاطی و نادیده گرفتن این تذکرات اقدام به مسافرت به نقاط مختلف کشور نموده اند. حال باید منتظر باشیم تا در هقته‌های آینده از این مسافرت‌ها سوغات کرونا را به ارمغان بیاورند و باز هم به مسئله شیوع کرونا در کشور دامن زده شود. امری که جز خستگی و فرسودگی کادر درمان و طولانی شدن زمان شیوع کرونا در کشور عاقبت دیگری ندارد.
شعار سال:به دنبال فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای محرم و در پی تذکرهای کادر درمان و ستاد مقابله با کرونا برای جلوگیری از سفرهای غیر ضروری در این ایام به دلیل شیوع کرونا، باز هم عده ای از هموطنان با بی احتیاطی و نادیده گرفتن این تذکرات اقدام به مسافرت به نقاط مختلف کشور نموده اند. حال باید منتظر باشیم تا در هقته های آینده از این مسافرت ها سوغات کرونا را به ارمغان بیاورند و باز هم به مسئله شیوع کرونا در کشور دامن زده شود. امری که جز خستگی و فرسودگی کادر درمان و طولانی شدن زمان شیوع کرونا در کشور عاقبت دیگری ندارد.
 
 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین