پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۳۵۰
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
دولت سوئیس می‌گوید که یک شرکت دارویی این کشور از طریق کانال بشردوستانه به ایران داروی ضدسرطان تحویل داده است.
شعار سال: دولت سوئیس امروز پنج‎شنبه اعلام کرد که یک شرکت دارویی این کشور از طریق کانال بشردوستانه به ایران داروی ضدسرطان ارسال کرده است.

وزارت امور اقتصادی سوئیس تایید کرد که نخستین مراوه از طریق «تمهیدات بشردوستانه تجاری سوئیس» موسوم به «شتا»، با ارسال داروی ضدسرطان توسط یک شرکت دارویی این کشور به ایران شده است.

«نادین ماتیس»، سخنگوی وزارت امور اقتصادی سوئیس طی مصاحبه با خبرگزاری فرانسه در این باره گفته است: «داروی منتقل شده یک داروی ضد سرطان است که برای درمان انباشت بیش از حد آهن بر اثر انتقال مکرر خون، به کار می‌رود.»

سخنگوی وزارت امور اقتصادی سوئیس درباره نام این شرکت دارویی و جزئیات و حجم مراوده تجاری انجام شده سخنی به میان نیاورده است.

ماه فوریه سال ۲۰۲۰ (بهمن ماه سال ۱۳۹۸) دولت آمریکا و سوئیس مدعی راه‌اندازی کانال مالی بشردوستانه برای انتقال اقلام بشردوستانه به ایران شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران، تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۴۴۱۷۷۴، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین