پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۶۰۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که امروز شنبه قانون امنیتی جدیدی را امضا خواهد کرد که به موجب آن استفاده از تیک تاک در این کشور ممنوع خواهد شد.
شعار سال: تیک تاک یک شبکه اجتماعی چینی است که متعلق به شرکت چینی بانس دنس است و در آمریکا طرفداران زیادی هم دارد.
دونالد ترامپ بعد از تنش‌های اخیر با چین به دنبال ممنوع کردن استفاده از این شبکه اجتماعی است.
رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه در داخل هواپیمای ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگاران گفت: درباره تیک تاک باید بگویم که آن را در آمریکا ممنوع خواهیم کرد. من این قانون امنیتی را امضا خواهم کرد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیش از این اعلام کرده بود که قانون ممنوعیت استفاده از تیک تاک چینی را بررسی خواهد کرد که در نهایت او امروز نتیجه آن را اعلام کرد.
پیش از این هم مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا باتوجه به متهم شدن این شبکه اجتماعی چینی به جاسوسی ممنوعیت استفاده از آن در آمریکا را بعید ندانسته بود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار:۱۱مرداد، ۱۳۹۹، کدخبر: shafaqna.com /۹۸۲۷۹۳



نکته قابل توجه اینکه کاربران در آمریکا از تیک تاک چینی بیشتر از اینستاگرام استفاده می‌کنند تا جایکه طبق اعلام شرکت “Cowen” در سال ۲۰۲۰ علاقمندان به تیک تاک روزانه ۴۱ دقیقه از این شبکه اجتماعی استفاده کردند این درحالی است که آن‌ها روزانه ۳۱ دقیقه از اینستاگرام استفاده کردند.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین