پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۷۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
بعد از رسانه‌ای شدن دوپینگ قلی پور و تقوی حالا صحبت از سومین دوپینگی ووشو به گوش می‌رسد.
شعار سال: ‌بعد از رسانه‌ای شدن خبر دوپینگ حمیدرضا قلی‌پور در نهمین دوره مسابقات جام‌جهانی ساندا (مبارزه) در چین خبر تست مثبت دوپینگ معین تقوی، دیگر ملی پوش ووشوی ایران هم رسانه ای شد.
معین تقوی در حالی با محرومیت چهار ساله فدراسیون بین المللی ووشو IWUF همانند قلی‌پور مواجه شده است که در دیدار نهایی وزن منهای ۸۵ کیلوگرم با برتری مقابل «وادزیم لوریخ» از بلاروس به مدال طلا رسیده بود.
در پایان این‌ مسابقات تیم ملی ووشوی ایران با کسب هفت مدال طلا و یک نقره توانست، عنوان قهرمانی جام جهانی را در بخش ساندا به خود اختصاص دهد، اما با مشخص شدن دوپینگ قلی‌پور و تقوی یک مدال طلا و یک مدال نقره از مجموع مدال‌های تیم ایران کم می شود، اما با توجه به اینکه چین هم تنها ۶ مدال طلا کسب کرده است، قهرمانی مشترک در اختیار ایران و چین است.
اما این پایان ماجرای فدراسیون ووشو نیست و حالا خبر از مثبت شدن دوپینگ مریم هاشمی دارنده نشان طلای بانوان در پانزدهمین دوره رقابت‌های ووشو قهرمانی ۲۰۱۹ جهان در بخش ساندا به گوش می رسد.
البته هنوز در این خصوص فدراسیون بین المللی ووشو IWUF خبری منتشر نکرده است .
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا وسیما، تاریخ انتشار: 12 مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: 2777969، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
ورزشکاران ما که خیلی توانمند هستند پس چرا اینطوری اسم خودشون رو زیر سوال می برند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین