پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۹۷
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
جانشین انتظامی فریدونکنار از توقیف 183 دستگاه خودرو با راننده خانم بدحجاب و بدپوشش در این شهرستان خبر داد.
شعارسال: سیدجعفر افضلی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: طرح برخورد با بدحجابی و بدپوششی در قالب طرح امنیت اخلاقی در فریدونکنار زنده است.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکل بی‌حجابی و بدپوششی در جامعه باید فرهنگ‌سازی شود تا این موضوع ریشه‌ای برطرف شود، تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح، 183 دستگاه خودرو با راننده خانم بدحجاب و بدپوشش را در پنج ماهه نخست امسال توقیف کردیم.

جانشین انتظامی فریدونکنار خاطرنشان کرد: همچنین هشت دستگاه چهارچرخ نیز توقیف شد و 868 مورد تذکر زبانی و کتبی نیز صورت پذیرفت که 37 مورد از آنها از مردان بوده است.

افضلی با بیان اینکه در راستای برخورد با بدپوششی یکی از دغدغه‌های اصلی ما ساماندهی اصناف است، تاکید کرد: باید در ابتدا مسئولان فرهنگ این امر را در خود ایجاد کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، تاریخ انتشار: پنجشنبه 25 شهریور 1395، کد خبر: 225348، www.bloghnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین