پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
رئیس اتحادیه قصابان ساری گفت: با افزایش تعداد واحدهای صنفی و تقسیم مشتری، مصرف کننده آخر گوشت با یک هفته خواب نصیبش می شود که در نهایت متضرر اصلی این ماجرا، مصرف کننده است.

شعار سال: به نقل از بلاغ عبدالرحیم قاسمی بعداز ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار مازنداصناف گفت: در هفته اخیر شاهد افزایش قیمت گوشت بره و بزغاله در بازار مرکز استان بوده ایم.

وی با بیان اینکه قیمت حال حاضر گوشت بره و بزغاله در بازار ۳۴ الی ۳۵ هزار تومان است، افزود: قیمت گوشت گوسفندی ۲۸، گوساله ۳۰ الی ۳۲ و گاوی ۲۸ الی ۲۹ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه قصابان ساری در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص چگونگی تامین گوشت مصرفی و مورد نیاز واحدهای صنفی اظهار کرد: خوشبختانه هیچ مشکلی در خصوص تأمین گوشت دام سنگین نداریم و تمامی میزان مصرفی در داخل استان تامین می شود اما در خصوص دام سبک، میزان تولیدات داخل استان کافی نیست و مابقی از استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی تامین می شود.

قاسمی در ادامه حذف قانون سقف صنفی را موجب رکود بازار قصابان ساری اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر ۱۲۳ واحد قصابی در ساری مشغول فعالیت می باشند که این میزان با حذف قانون سقف صنفی در حال افزایش است.

وی تصریح کرد: افزایش بی رویه تعداد واحدهای صنفی قصابی از طرفی نه به صلاح بازار است نه به صلاح مصرف کننده؛ چرا که گوشتی که می بایست در نهایت ظرف مدت ۳ روز به فروش برسد با افزایش تعداد واحدهای صنفی و تقسیم مشتری، مصرف کننده آخر گوشت با یک هفته خواب نصیبش می شود که در نهایت متضرر اصلی این ماجرا، مصرف کننده است.

رئیس اتحادیه قصابان ساری با تاکید بر این نکته که متضرر اصلی حذف قانون سقف صنفی مصرف کننده است؛ ابراز امیدواری کرد با رایزنی های اتاق های اصناف قانون تعیین سقف صنفی بویژه برای برخی اتحادیه های خاص نظیر قصابان بازگردانده شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری گلوگاه ما، تاریخ انتشار 27 شهریور 95 ، کد مطلب: 124517: www.galougahema.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
0
0
مقاله زیبایی بود. عدم رعایت فاصله صنفی باعث ازدیاد متقاضیان تاسیس مغازه شده و تقاضا برای اجاره مغازه را بالا می برد. اینکار بستر را برای افزایش قیمت و ضرر مردم فراهم می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین