پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۹۳۴۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۱
الیاس نادران به انتقاد از اظهارات روحانی پرداخت و در حساب شخصی در توییتر مطلبی در خصوص خبر «برنامه گشایش اقتصادی روحانی» منتشر کرد.
شعار سال: نادران در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «۱- دولت وعده گشایش اقتصادی در هفته آتی داده و البته تجربه نشان می‌دهد این وعده‌ها تاثیری در زندگی دهک‌های پائین جامعه و اقشار کم درآمد نخواهد داشت.
۲- ظاهراً این خبر، ناظر به فروش اوراق سلف نفت است. با شرایطی که شنیده ام، این خبر بیشتر به فاجعه شبیه است تا وعده اقتصادی.
۳-اتخاذ تصمیمات مهم اقتصادی در جلسه سران قوا، بدون دخالت نمایندگان مردم، نتیجه‌ای جز تضعیف قوه قانونگذاری کشور ندارد. چرا نباید از نظرات تخصصی کمیسیون‌های بودجه، انرژی و اقتصادی مجلس استفاده کرد؟
فروش آتی نفت و بدهکار کردن دولت آینده، پیامد‌های ناگوار اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نخواهد داشت.
۴-پیشنهاد می‌کنم کارشناسان مرکز پژوهش‌ها و نمایندگان مجلس، در جلسه‌ای فوری به بررسی موضوع پرداخته و راهکار جایگزین برای جبران کسری بودجه را پیشنهاد نمایند.
۵-این شیوه، اتکاء بودجه به نفت را تشدید و میخی بر تابوت اصلاح ساختار بودجه کشورست و بهم ریختگی بازار‌های مالی را به همراه خواهد شد».
واکنش نادران به برنامه گشایش اقتصادی روحانی
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۳۸۴۹۱، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
0
جالبه که دیگه مسئولان هم خودشون به وعده های آقای روحانی بی اعتماد شدن و منتظر یه اتفاق عجیب غریبن . از بس که ایشون خوش وعده هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین