پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس که در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران حوزه انتخابیه شرق مازندران و در محوطه تاریخی عباس آباد بهشهر سخن می گفت با بیان اینکه لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا در کمیسیون کشاورزی تصویب شد، اظهار داشت : این لایحه که سه سال بلا تکلیف مانده بود در کمیسیون کشاورزی مورد تصویب قرار گرفت وبرای مطرح شدن در صحن علنی به هیات رئیسه ارسال شد .

شعار سال: علی محمد شاعری به برنامه ششم توسعه اشاره کردو گفت:در کمیسیون کشاورزی 17 مورد از این برنامه که مربوط به کمیسیون بود مورد بررسی قرار گرفت و علاوه بر آن هم بندهای الحاقی برای آن تصویب شد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی به بندی در برنامه ششم توسعه در خصوص محصولات تراریخته اشاره کرد و بیان داشت:کمیسیون کشاورزی نظر کارشناسانه و علمی خود را در این خصوص مطرح کرد و در کمیسیون مصوب شد که واردات، تولید و مصرف محصولات تراریخته در کشور ممنوع شود زیرا تولید ،رهاسازی و مصرف این محصولات آسیب جدی به کشور می زند.

وی ادامه داد:محصولات تراریخته دیمی وارد کشور می شود و مصرف این مواد در طولانی مدت خطر بزرگی برای مردم است و سلامت آنان را تهدید می کند .

شاعری با ابراز تاسف از کاهش مساحت جنگل ها در کشور به اهمیت حفاظت از آن پرداخت و تاکید کرد: 600هزار هکتار از جنگلهای شمال مخروبه است .

وی به طرح تنفس جنگل اشاره کردو بیان داشت: در طرح تنفس جنگل در صدد هستیم بهره برداری صنعتی از جنگل های شمال قطع شود و به سمت طرحهای اکوتوریسمی ،گردشگری و طبیعت گردی برویم.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس دهم، با بیان اینکه کمیسیون کشاورزی در صدد ایجاد دوره تنفس طولانی مدت برای جنگل های شمال کشور است افزود: تنفس طولانی مدت جنگل راه نجات جنگلهای شمال است در شمال باید به تجدید حیات و فرآوری طبیعی جنگل توجه شود و با قرق کردن آن جنگل خودرا احیا کند.

شاعری به پدیده کوه خواری اشاره و عنوان کرد:کوه خواری زخمی بر بدن طبیعت است و من این موضوع را به طور جدی پیگیری خواهم کرد .وی در خصوص مطالبات گندمکاران گفت:40درصد مطالبات گندمکاران باقی مانده است که به زودی تسویه خواهد شد تاکشاورزان بتوانندبرای سال زراعی جدید آماده شوند.

رئیس کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس از واردات برنج انتقاد کردو گفت:در سالجاری حدود دو و نیم میلیون تن برنج داخلی از کشاورزان خریداری شده که این میزان برای مصرف داخلی کافی است.

شاعری کیفیت برنج تولیدات داخل را خوب ارزیابی کردو افزود:با تولیدات خوبی که در کشور داریم مردم می توانند از تولید با کیفیت داخلی استفاده کنند و تولید داخل پاسخگوی نیاز مردم است و ضرورتی برای واردات برنج وجود ندارد .

وی در خاتمه سخنانش خاطر نشان ساخت: در زمینه مسائل حوزه انتخابیه شرق مازندران نقطه نظرات شفاف خود را در هفتم اسفند ماه سالجاری با صراحت بیان خواهم کرد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی وارش، تاریخ انتشار: 27 شهریور 1395، کد مطلب: ۳۷۴۶۱:www. vareshnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
0
آقای شاعری، این حرف را لطفا به دوست عزیزت جناب دکتر ق بزن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین